Phoenix Contact
Marktleider in producten en oplossingen voor elektrotechniek en automatisering

Phoenix Contact is wereldwijd marktleider en innovator op het vlak van aansluittechniek, voedingsconcepten, interfacemodules, overspanningsbeveiliging en industriële automatiseringsoplossingen. Het familiebedrijf is vandaag uitgegroeid tot een groep met meer dan 14.000 medewerkers. 

www.phoenixcontact.com

Phoenix Contact zet haar waaier aan elektrotechnische producten in de schijnwerpers!
Een dynamische 3D-presentatie van vier schakelaars met daarop de industrietak zet de 'relais' in de verf!
Het nieuwe relais-concept werd gelanceerd tijdens de vakbeurs Indumation in februari.
De 3D-presentaties van de productgroepen zijn ook op de landingspagina van de website te bewonderen.

Phoenix Contact schakelt versnelling hoger

Phoenix Contact heeft een uitgebreid relais-assortiment, geschikt voor allerlei toepassingen en industrieën. Om dit aanbod schakelaars in de kijker te zetten, ontwikkelden we een visueel sterk concept dat Phoenix lanceerde tijdens de vakbeurs Indumation in Kortrijk.

Visual rond overspanning die in een elektriciteitsinstallatie kan ontstaan. Phoenix contact zorgt er met zijn beveiligingen voor dat de vonk niet overslaat naar het hart van de installatie.
Concept was eerst enkel voor de Luxemburgse markt bedoeld, maar omdat het zo goed aansloeg is deze nu ook uitgerold in België.

Phoenix Contact houdt het spannend

Er groeit iets moois tussen Phoenix Contact en zijn klanten. Sinds vorig jaar heeft de marktleider in connectie- en automatiseringstechnologie zijn business-to-business communicatie een nieuwe, creatievere toets gegeven. En dat valt duidelijk in de smaak.

'What's new this year?' Fotografie en beeldbewerking door Photographil
Dit keer had de mailing een bijzondere vorm: de klassieke brochure zat verpakt in een wikkel waarin een webkey was geïntegreerd
Op een online platform werden alle nieuwigheden uitgebreid en interactief voorgesteld

De sleutel van Phoenix Contact

Om installateurs bkend te maken met zijn nieuwste oplossingen, stuurt de marktleider in connectie- en automatiseringstechnologie Phoenix Contact hen elk jaar de 'Highlights' brochure. De editie 2016 werd opvallend verpakt, met een link naar een online platform.

Visual met 3D-Design
Direct mailing met brochure en smakelijk extraatje
Lead generation en loyalty platform
3D animatiefilmpje
Loyalty plaform - Tablet view

De juiste klik met Phoenix Contact

Correct aangesloten kabels werken van bij het eerste contact. Net zo goed klikt het vanaf het eerste moment tussen Phoenix Contact en de installateurs. Om die vlotte samenwerking te promoten, ontwikkelden we een activerende imagocampagne.

Voor het campagnebeeld deden we beroep op La Linea van de Italiaanse cartoonist Cavandoli.
Lenticular kaartje dat het animatie effect nabootste : Eerste zie je het figuurtje op de onderbroken lijn
Lenticular kaartje : Alles weer in orde dankzij de QPD connector
Fotohouder in stijl van La Linea
Uitgewerkte infostand
T-Shirts tijdens Indumation

Phoenix Contact houdt het simpel

Een complex probleem heeft soms een simpele oplossing. De Quickon Power Distribution connectoren  van Phoenix Contact zijn daar de perfecte illustratie van. D'M&S ontwikkelde een originele en toepasselijk communicatieconcept voor de Duitse, Belgische en Luxemburgse markt.