Oystershell
Belgisch farmaceutisch bedrijf

Oystershell Laboratories is een Belgisch farmaceutisch bedrijf dat gespecialiseerd is in innovatieve gezondheidsproducten voor consumenten. Oystershells missie is om nieuwe gezondheidsproducten te ontwikkelen die wetenschappelijke vooruitgang combineren met grotere consumententevredenheid.

De nieuwe website heeft een fris en clean design dat het medische karakter van Oystershell accentueert.
In de nieuwe website krijgt elk product een eigen pagina, zodat deze goed vindbaar zijn in Google.

Een parel van een site voor Oystershell

Nadat D’M&S de beurscommunicatie voor CPhI in Barcelona had ontwikkeld, vroeg Oystershell om hun website onder handen te nemen. Deze was toe aan een technische en designmatige opfrisbeurt. We maakten de site volgens de nieuwste standaarden en goten de inhoud in een vereenvoudigde structuur.

Services
De wanden werden bekleed met blow-ups van verpakkingen om zo de aandacht van de bezoeker te trekken
Bezoekers konden doorheen de bedrijfs- en productpresentaties swipen aan de tabletzuilen. Met als doel het genereren van waardevolle contacten
3D-ontwerp van de stand

Oystershell pakt groot uit in Barcelona

De jaarlijkse CPhI beurs in Barcelona is de place to be voor de farma-industrie. Ook Oystershell was er opnieuw aanwezig en stelde er op zijn stand zijn bestsellers en enkele nieuwkomers voor.
D'M&S stond in voor het ontwerp, de opbouw en de afbraak van de stand op CPhI.

Services
Voor het design lieten we ons inspireren door de Pixie-paarstinten die ook in de verpakking terugkomen
We goten de content in de nieuwe gebruiksvriendelijke en functionele structuur

Pixie vriesbehandeling krijgt warme website

Pixie, een innovatief product van Oystershell, kreeg als krachtig antiwratmiddel met ultra-freeze technologie een al even performant webplatform... voorzien van een snuifje pixie dust.

Services
Het nieuwe webplatform moest de zomerproducten van Picasol op een informatieve en luchtige manier in the picture zetten
De lay-out werd naar het voorbeeld van de verpakking opgefleurd met diverse kleuren, enerzijds om de productkwaliteiten uit te lichten en anderzijds om een speelse, zomerse sfeer te scheppen

Oystershell voelt de zomerkriebels

Insectenbeten of stekende zon. Met de Picasol-verzorgingsproducten kun je onbezorgd op vakantie. Farmabedrijf Oystershell bond op zijn nieuwste webstek de strijd aan met zomerse plaaggeesten. Wij leverden de tools om Picasol online te promoten.

Services
Raylex pen in de juiste verpakking gestoken
Christophe Tack (21-jarige wereldkampioen Freestyle Kitesurf) ging samen met 100 andere Belgische nagelbijters de Raylex-Challenge aan
Facebookactie: de Raylex Challenge

Oystershell daagt nagelbijters uit

Oystershell bond de strijd aan met nagelbijten. Een pen die een bittere stof afgeeft, kreeg kitesurfkampioen Christophe Tack als boegbeeld. D’M&S bracht het product doelgroepgericht onder de aandacht op social media, met een Facebookactie als aanjager. Eerder kreeg het design van andere Oystershell-producten al een opfrissing.