Hoya
Producent van brillenglazen

HOYA is een Japanse, medisch-technische multinational en leverancier van hightech-gezondheidsproducten gemaakt op basis van geavanceerde optische technologie. HOYA is actief in twee bedrijfstakken. De verzorgingstak handelt in gezondheidsgerelateerde producten zoals ooglenzen, runt winkels voor contactlenzen en verkoopt medische producten waaronder intraoculaire lenzen voor cataractchirurgie en medische endoscopen. De IT-tak handelt in elektronische producten. HOYA Group overkoepelt ruim 100 dochterondernemingen en filialen, waaronder HOYA Lens Belgium, en telt meer dan 32.300 medewerkers wereldwijd.

Een kwaliteitsbril met Hoya zonneglazen beschermt de ogen tegen uv. In de folder, verspreid via de vakopticien, kon de consument alvast lezen waarom.
We ontwikkelden het beeld van een zonnebaadster die zich perfect heeft ingesmeerd, van kop tot teen. Maar of de zonnecrème rond haar ogen voldoende bescherming biedt…? Een kwaliteitsbril met Hoya zonneglazen brengt de oplossing.
Om de actie te promoten in zijn zaak kon de vakopticien promotiemateriaal bestellen: van een stoepbordposter over folders tot een display en kant-en-klare web- en Facebookbanners.

Hoya organiseert klantenactie tegen uv

Aantrekkelijke klantenacties organiseren. Het is een vast en succesvol onderdeel van de Hoya marketingstrategie. Met de zomer in aantocht zette de producent van brillenglazen zijn zonneglazen met uv-filterende eigenschappen in de kijker. Wij verzorgden de communicatie van a tot z.

Visual met fotografie door onze huisfotograaf Photographil
Vakopticiens konden het nodige promotiemateriaal aanvragen via de aankondigingsbrochure

Met Hoya zit het goed

Een najaarsactie die de adviesrol van de vakopticien én het comfort van de klant in de kijker zet. Daarmee kondigde brillenglazenproducent Hoya zijn nieuwste promotieactie aan.
D'M&S zorgde voor de visual plus het nodige communicatiemateriaal van stoepbordposters tot een advertentie en web- en facebookbanners. Ook winkeldisplays mochten niet ontbreken.

Services
Om de '1+1'-actie een extra zomerse uitstraling te geven, kozen we voor een modieus lifestylebeeld van een koppel dat samen geniet van de zon, dankzij hun zonnebril en de 'dubbel zoveel kijkplezier'-promotie van Hoya
Om de vakopticien ervan te overtuigen mee te doen, ontwikkelden we naar goede gewoonte eerst een infobrochure. Daarin werden de acties en alle beschikbare communicatietools toegelicht en voorgesteld

Dubbele zomerpret met hoya

Met de zomer in zicht pakte brillenglazenfabrikant Hoya dit voorjaar naar goede gewoonte uit met een opgemerkte klantenactie. Wij zorgden ervoor dat de communicatie naar én bij de vakopticien in het oog sprong.

Campagnebeeld met lichtgevende paraplu
Web- en facebookbanners
De opticiens kregen ook een stoepbord display om meer mensen naar de vakopticien te krijgen

Hoya springt in het oog

Brillenglazenfabrikant Hoya pakte eind 2015 opnieuw uit met een opvallende actie. Wie brillenglazen met beschermende Hi-Vision LongLife coating kocht, kreeg een lichtgevende paraplu cadeau. D'M&S zorgde voor het nodige promotiemateriaal van displays tot web en facebookbanners.