HeidelbergCement
Wereldspeler op de cementmarkt

HeidelbergCement is de wereldwijde marktleider in aggregaten en een vooraanstaande speler op het gebied van cement, beton en andere downstream-activiteiten. Het bedrijf behoort tot 's werelds grootste producenten van bouwmaterialen en telt ongeveer 55.000 mensen op 2500 locaties in meer dan 40 landen. Het aandeel van HeidelbergCement wordt verhandeld op de DAX-30 in Franktfurt. In de Benelux is HeidelbergCement eveneens marktleider op het gebied van cement, beton en aggregaten. De productiebedrijven CBR, ENCI, Inter-Beton, Mebin en Sagrex maken deel uit van deze organisatorische en operationele eenheid.

www.heidelbergcement.com

De beelden die door ons werden opgemaakt, gebruikten we ook in de verschillende communicatietools zoals de folders en advertenties.
We maakten drie nieuwe beelden in dezelfde stijl als de fauna en flora visuals die we de voorbije drie jaargangen hebben ontwikkeld.

Quarry Life Award communicatie krijgt een boost

Ook voor de vierde editie van de Quarry Life Award, een internationale biodiversiteitscompetitie, vertrouwt cementproducent HeidelbergCement op onze natuurlijke feeling voor creatieve communicatie en crossmediale kruisbestuiving.

 

HeidelbergCement zette de derde editie van de Quarry Life award spetterend in met behulp van ons eventteam.
Het D'M&S eventteam verzorgde er samen met de collega's van online en offline de inrichting van het evenement.
De show werd ingeleid door een aantal interessante toespraken van onder meer de ceo van HeidelbergCement.
In elk van de zes categorieën werd één internationale winnaar uitgekozen door een professionele jury.
Zowel het versturen van de uitnodigingen als de registratie van de genodigden gebeurde op een online platform.
Na de prijsuitreiking konden de bezoekers genieten van een afsluitende walking dinner mét ecologisch en Belgisch tintje!

Een award voor HeidelbergCement

Met een twee uur durende slotshow werd op donderdag 8 december een punt gezet achter de 3de editie van de Quarry Life Award. Ons eventteam maakte er samen met de collega’s van de offline en online afdelingen een geslaagde avond van.

Het concept werd behouden, 'Never change a winning team'
De campagne werd uitgebreid met 2 extra beelden van dieren die de Quarry life award promoten
Het hart van de wedstrijd blijft het online platform. Dit werd dit jaar qua design en navigatie grondig vernieuwd met het oog op een grotere usability

Quarry Life Award krijgt nieuw platform

De Quarry Life Award is aan zijn derde editie toe. Deze internationale competitie is een initiatief van cementproducent HeidelbergCement. Voor de communicatie bouwden we voort op de campagne die we eerder al hadden ontwikkeld en gaven het online platform een grondige make-over.