Greenhouse
Dienstencheques

Greenhouse Dienstencheques is met zo’n 3.500 personeelsleden en meer dan 30.000 klanten een van de belangrijkste aanbieders van dienstencheques op de Belgische markt.

Nadat ons pr- en persteam de te bereiken doelgroep in kaart had gebracht, ging het copyteam aan de slag. Dat leverde een persbericht af waarin zowel aandacht werd geschonken aan de succesformule en de waarden van het bedrijf als aan het personeelsfeest.
Onze videoafdeling blikte ook een aftermovie van het circusfeest in. De video zet GreenHouse in het beste daglicht en is van goudwaarde voor het corporate image.

GreenHouse laat zijn sporen na in de media

GreenHouse, de Belgische pionier in dienstencheques, schakelde voor zijn employer branding eerder al D’M&S in. Radio en video deden toen hun werk. Om het personeelsfeest én zijn 15-jarig bestaan extra in de verf te zeten, tekende ditmaal ons pr- en persteam present. Maar ook de afermovie die onze videoafdeling van het event maakte, versterkte het employer branding effect.
 

Dit jaar blaast het bedrijf 15 kaarsjes uit. Op 24 maart werd deze mijlpaal uitbundig gevierd met een heus circusfeest voor alle personeelsleden en hun gezin. Wij zorgden voor een leuke aftermovie!
Wij leverden ook een tweede versie van de video aan die ingezet werd voor een wervingscampagne op Facebook en de website van Greenhouse. Employer branding!
We brachten het event voor een eerste keer onder de aandacht door de media te voorzien van een sterk staaltje storytelling. Daarna benaderden we onze relaties in het Belgische perslandschap proactief.
Verschillende grote media - waaronder Het Nieuwsblad, Voka Ondernemingsmagazine, Business Vlaanderen en Made in West-Vlaanderen - sprongen mee op de kar en brachten zowel Greenhouse als het personeelsfeest mooi in beeld.

Persaanpak voor Greenhouse Dienstencheques

Greenhouse deed beroep op het pr- en persteam van D'M&S om hun personeelsfeest in de kijker te plaatsen. Wij benaderden onze warme perscontacten proactief en zorgden er zo voor dat het feest de verdiende aandacht kreeg.

We lieten CEO Philip Nichelson in een radiospot zelf uitleggen dat iedereen zijn eigen baas is bij GreenHouse.

GreenHouse Dienstencheques laat baas aan het woord

Poetshulp met dienstencheques is populair. De vraag naar schoonma(a)k(st)ers is zelfs zo groot dat GreenHouse Dienstencheques, een van de pioniers in de sector, vorig najaar alle registers opentrok om nieuwe werknemers aan te trekken. Het spotje werd na overleg met onze mediaplanners uitgezonden op Qmusic en Joe, twee commerciële radiozenders met het juiste profiel en een groot luisterbereik. En of onze hr-campagne zijn werk deed.