Greenhouse Dienstencheques is met zo’n 3.500 personeelsleden en meer dan 30.000 klanten een van de belangrijkste aanbieders van dienstencheques op de Belgische markt.
GreenHouse laat zijn sporen na in de media
GreenHouse, de Belgische pionier in dienstencheques, schakelde voor zijn employer branding eerder al D’M&S in. Radio en video deden toen hun werk. Om het personeelsfeest én zijn 15-jarig bestaan extra in de verf te zeten, tekende ditmaal ons pr- en persteam present. Maar ook de afermovie die onze videoafdeling van het event maakte, versterkte het employer branding effect.
Persaanpak voor Greenhouse Dienstencheques
Greenhouse deed beroep op het pr- en persteam van D'M&S om hun personeelsfeest in de kijker te plaatsen. Wij benaderden onze warme perscontacten proactief en zorgden er zo voor dat het feest de verdiende aandacht kreeg.
GreenHouse Dienstencheques laat baas aan het woord
Poetshulp met dienstencheques is populair. De vraag naar schoonma(a)k(st)ers is zelfs zo groot dat GreenHouse Dienstencheques, een van de pioniers in de sector, vorig najaar alle registers opentrok om nieuwe werknemers aan te trekken. Het spotje werd na overleg met onze mediaplanners uitgezonden op Qmusic en Joe, twee commerciële radiozenders met het juiste profiel en een groot luisterbereik. En of onze hr-campagne zijn werk deed.