Dossche Mills
Leverancier van bakkerijgrondstoffen

Leverancier van bakkerijgrondstoffen Dossche Mills is sinds jaar en dag de smaakmaker van de ambachtelijke bakkerij

Het online platform is een module binnen de corporate website. De aangesloten bakkers hebben er 24 uur per dag toegang tot een schat aan informatie en inspiratie. Ze vinden er alles voor het runnen van hun business.
Om de aangesloten bakkers op de hoogte te brengen van de lancering van het online platform, ze er wegwijs te maken én om ze aan te sporen om in te loggen, maakte ons videoteam een verhelderende animatievideo.
Bakkers werden offline getarget met een infobrochure. Deze werd verspreid op de vakbeurzen en via de vertegenwoordigers.

Dossche Mills maakt online platform voor bakkers

"Hoe kunnen we onze klanten nog beter informeren en ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten?" Met die vraag kwam maalderij Dossche Mills naar ons toe. Als oplossing riepen we het online bakkersplatform ‘My Dossche Mills’ in het leven en maakten we het met een crossmediale communicatiemix bekend bij het bakkerspubliek.

Om de productcategorieën beter van elkaar te kunnen onderscheiden, zijn de verpakkingen Dossche-Mills sinds kort in een nieuw kleurtje te bewonderen.

Dossche Mills: eigentijds vakmanschap

Dossche Mills is een van de grootste maalderijen van Europa. Vakmanschap en aandacht voor kwaliteit lopen als een rode draad door het familiebedrijf. En dat is vandaag ook duidelijk te zien aan de nieuwe verpakkingslijn.

Services
Originele visual van een gesneden brood waarvan elke snee gemaakt is met een andere samenstelling benadrukt daarbij dat Artipur een gevarieerd assortiment is dat de bakker carte blanche heeft
De verpakking kreeg ook een nieuw design
Met een klassieke spaakaart kunnen klanten sparen voor deze smaakvolle placemats

Dossche Mills lanceert Artipur

Maalderij Dossche Mills heeft een nieuw productassortiment. Met Artipur biedt het bakkers vandaag mengelingen voor speciale broden, zonder actief broodverbetermiddel. Wij brachten de communicatie rond het nieuwe gamma op smaak, met stijl en inspiratie.
D'M&S ontwikkelde een nieuw design met originele visual, print en online tools. Ook de verpakking mocht niet ontbreken.

Onder het motto "Word Voetbakker" kregen de bakkers van Dossche Mills een aantal toepasselijke tips Fotografie en beeldbewerking door Photographil
Een inspiratiefolder vol praktische ideeën, met genoeg inspiratie om in de bakkerij een echt voetbalfeest te organiseren

Dossche Mills schiet raak in de bakkerszaak

Leverancier van bakkerijgrondstoffen Dossche Mills is sinds jaar en dag de smaakmaker van de ambachtelijke bakker. Om haar klanten extra te verwennen, pakte de maalderij in de aanloop naar het EK voetbal in Frankrijk uit met een raak inspiratie-initiatief.