Amplifon
Gehoorspecialist

Amplifon heeft 150 hoorcentra verspreid over het land. Klanten kunnen er terecht bij professionele audiologen voor een hoortest en discrete, gespecialiseerde gehoorapparatuur. Het van oorsprong Italiaans bedrijf groeide in een halve eeuw uit tot fiere wereldmarktleider op het gebied van hoorzorg, met 5700 centra in 18 landen.

 

Onze grafische afdeling herwerkte het bestaande printaanbod volgens het nieuwe corporate design. Het resultaat ziet er fris en eigentijds uit en draagt meer dan ooit de 'expertise, surprising & pioneering' waarden van de onderneming uit

Amplifon laat opnieuw van zich horen

Hoorspecialist Amplifon lanceerde begin dit jaar een campagne om zijn naamsbekendheid in België meer weerklank te geven. De volgende stap was een volledige remake van zijn infomateriaal in de nieuwe corporate huisstijl.

Sprekend campagnebeeld
Advertentie voor Amplifon
Raamstickers voor de Amplifon hoorecentra's

Amplifon laat van zich horen

Meer dan 1,4 miljoen Belgen hebben een vorm van gehoorverlies. Amplifon wil het grote publiek daarvan bewustmaken en roept mensen op een hooranalyse te laten doen. D'M&S gaf de sensibiliseringscampagne de nodige weerklank met een sterk visueel beeld, de nodige POS en Persaanpak.