Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Rockfon
Rockfon activeert professionals in Scandinavië.
Tyles
Merkpositie, check. Brand design, check. Brand story, check. Maar hoe bereik je nu je doelgroep? Voor tegelspecialist Tyles bedachten we een naams- en imagoversterkende campagne in een stijl die de aandacht trok.
AZ groeninge
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaal op Dag van de Wetenschap
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaalop Dag van de Wetenschap
BPF
Datavisualisatie versterkt de nieuwe contentwebsite van de Belgische Petroleum Federatie.
Huntsman
Chemicaliënproducent Huntsman kwam bij ons aankloppen voor de herlancering van zijn I-BOND producten. Wij fristen de communicatie op en ontwikkelden een conceptbeeld en productvideo die de ijzersterke lijm vormen in de nieuwe campagne.
Alsan
Alsan, de badkamer-, keuken- en energiespecialist, heeft zijn klantenmagazine 'herbron.je' een update gegeven. Van een productgericht magazine transformeerden we het naar een blad waarin beleving centraal staat. Welkom in onze keuken!
Marlux
Je zou Marlux kunnen omschrijven als een fabrikant van terrastegels, sierbestrating en tuinafwerking, maar daar houdt het niet op: Marlux creëert mee de beleving van jouw tuin, terras of project – en laat dat nu net zijn waar het schoentje wrong op de product-centric website.
AEG
Hoe promoot je een combi-stoomoven van AEG en zet je het merk positief in de kijker bij hot leads? Influencer- en videomarketing, gekruid met sfeerfoto’s op social media en food blogs, bleek het juiste recept om mensen warm te maken voor culinair festival Antwerpen Proeft en de AEG Cooking Club.
Pasfrost
Oogsttijd voor Pasfrost! De producent en distributeur van diepvriesgroenten uit Passendale heeft een nieuwe website die zijn duurzame imago nog meer in de kijker zet. Op de voedselbeurs SIAL in Parijs kregen de bezoekers de primeur en maakten we ze warm met... soep.
Callens
Callens is klaar voor de toekomst. De specialist in industriële warmte- en luchttechnieken onderging een totale rebranding en maakte van de gelegenheid gebruik om zijn interne en externe communicatie te boosten. Wij schreven mee aan dit crossmediale succesverhaal.
Rf-Technologies
De naamsbekendheid en bedrijfsimago versterken van Rf-Technologies – en zo meer leads genereren en (nieuwe) medewerkers warm maken? Ontdek deze vlammende HR- en corporate branding campagne.
Aminolabs
Door overnames in Duitsland en Kroatië groeide de Hasseltse hightechproducent van -sport- en gezondheidsvoeding op korte tijd uit tot een wereldspeler. Dat vroeg om een nieuwe positionering, zowel in de markt als bij de medewerkers, waarvan het aantal verdubbelde. Een uitdaging waar D’M&S graag de tanden in zette.
PATTYN
Met zijn nieuwe productlijn zorgde verpakkingsspecialist Pattyn voor een absolute doorbraak in zijn markt. Meer dan gewone productcommunicatie, verdiende dat een strategische marktbenadering
Henco
Zijn sterk imago extra in de kijker zetten en professionele klanten nog gerichter benaderen. Vooral online. Zo gezegd, zo gedaan. Met een dynamisch contentmarketingplan en een power update van zijn concept visual springt Henco er vandaag meer dan ooit uit.
Grohe
GROHE introduceert met de Sensia Arena douche-wc een nieuwe vorm van toilethygiëne. Wij gaven die boodschap meer weerklank met een stijlvolle crossmediale campagne die een professioneel publiek én de consument moest inspireren en converteren.
Moments Furniture
Moments wil zich internationaal sterker profileren als specialist in zorgmeubilair en ontwerper van zorginterieurs. Na een strategische denkoefening, ontwikkelden we een compleet nieuw online platform met het oog op meer waardevolle bezoekers en conversies. Maar ook offline zorgden we voor de nodige ondersteuning.  
Westvlees
Onze klant Westvlees lanceert een nieuw merk op de markt. De vleesleverancier vroeg ons een naam plus opvallende branding uit te werken die maximaal de aandacht trekt van zijn doelgroepen. Een varkentje dat we met veel plezier wassen!
Vink
Weinig mensen weten dat distributeur Vink ook afsluiters verdeelt. Hoog tijd dus om zijn doelgroep daarvan op de hoogte te brengen. D’M&S ontwikkelde een 3-delig concept dat we gebruikten voor een direct mailing en voor de aankleding van de beursstand van Vink.
EnergiQ
Scolarest, onderdeel van de Compass Group, beheert in België talrijke restaurants in onderwijsinstellingen, in alle netten. Meer dan lekkere maaltijden bereiden, wil het vandaag de directie, de leerlingen en hun ouders actief bewustmaken van de nood aan een gezond eetpatroon. D’M&S zette die missie kracht bij met een dynamisch en activerend online platform: EnergIQ.
Seyntex
De branding van technisch textielproducent Seyntex was toe aan een upgrade. Onze communicatiespecialisten ontwikkelden een creatieve en crossmediale marketingstrategie waarmee Seyntex zich daadkrachtig positioneert op de internationale b2b-markt.
Bourgon
Ham, spek, salami, wildpaté. Het is maar een greep uit het assortiment van Bourgon. Om die rijke variatie aan vleeswaren én het vakmanschap van de slager te promoten, stelden wij een gesmaakte campagne samen.
Tupperware
Op mooie zomerdagen trok Tupperware de afgelopen jaren met de fiets naar zee. Het bekende Amerikaanse merk van plastic huishoudproducten wilde er mensen warm maken voor een frisse uitdaging.
Honda
Al sinds 1973 organiseert automobielfabrikant Honda de NHC Conventie, een wereldwijd event waaraan Hondawerknemers uit meer dan 30 landen deelnemen. Honda België verzorgde in juni de lokale editie in Brussel. We ontwierpen hiervoor een sterk concept(beeld) en werkten een waaier aan offine communicatietools uit.
honda.conceptbeeld
Oystershell
Insectenbeten of stekende zon. Met de Picasol-verzorgingsproducten kan iedereen onbezorgd op vakantie. Farmabedrijf Oystershell bond op zijn nieuwste webstek de strijd aan met zomerse plaaggeesten. Wij leverden de tools om Picasol online te promoten.
KBC Autolease
KBC Autolease kiest voluit voor multimodale mobiliteit. Wij hielpen de autoleasemaatschappij mee de communicatie rond deze strategische koerswijziging op het juiste spoor te zetten.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Om deze bijna-energieneutrale (BEN) woning voor te stellen aan zowel stakeholders en klanten als aan eigen personeel, schakelde de bouwonderneming D’M&S in. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Crossmediale communicatie
Philips TV
Android, AmbiLux, AmbiLight … Dé tv bestaat niet voor Philips TV. De elektronicagigant heeft een tv voor elke doelgroep en vroeg D’M&S om zijn verschillende Facebook- en AdWords-campagnes in goede banen te leiden.
Zoute Events
Het prestigieuze oldtimerfestival Zoute Grand Prix was dit jaar aan zijn zevende editie toe. D’M&S verzorgde niet alleen opnieuw de perscommunicatie, maar nam ook de online marketing én de organisatie van het vipluik in Kortrijk voor zijn rekening.
Danilith
Bouwonderneming Danilith hanteert al ruim een jaar een nieuwe communicatiestijl. Een opgefrist design, tal van printtools, advertentie- en radiocampagnes, een huizenhoge beursstand en een gloednieuwe website later, is het tijd voor een evaluatie. Wat heeft onze performance marketing aanpak opgeleverd?
Ergodôme
Hoe kunnen we zo veel mogelijk geïnteresseerde prospects online omzetten in tevreden klanten? Dat was de vraag van Ergodôme. De specialist in ergonomische meubels klopte aan bij D’M&S en werd beloond met een conversiegedreven online marketingstrategie.
Wilink
Vastgoed met een optimaal rendement. Dat biedt vastgoedplanner Wilink aan onder het kwaliteitslabel Wilink Selection. Met de dubbele doelstelling als rode draad – meer conversies en een hogere naambekendheid – stippelden we een gerichte online marketingstrategie uit.