Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Filter cases op:
AZ groeninge
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaal op Dag van de Wetenschap
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaalop Dag van de Wetenschap
Aldi
De opening van het gloednieuwe Aldi distributiecentrum in Turnhout ging niet onopgemerkt aan de pers voorbij. Het Pers & PR team van D’M&S droeg zijn steentje bij. We verzorgden de volledige perscommunicatie en garandeerden kwalitatieve persaandacht.
Beaulieu
Circulaire economie of kringloopeconomie. Bedrijven kunnen er niet omheen. Heb je de stap gezet? Schreeuw het dan gerust van de daken, je imago zal er alleen maar op vooruitgaan. Hoe je dat aanpakt? Check de Rewind-campagne die we voor Beaulieu hebben uitgerold.
Callens
Callens is klaar voor de toekomst. De specialist in industriële warmte- en luchttechnieken onderging een totale rebranding en maakte van de gelegenheid gebruik om zijn interne en externe communicatie te boosten. Wij schreven mee aan dit crossmediale succesverhaal.
Rf-Technologies
De naamsbekendheid en bedrijfsimago versterken van Rf-Technologies – en zo meer leads genereren en (nieuwe) medewerkers warm maken? Ontdek deze vlammende HR- en corporate branding campagne.
PATTYN
Met zijn nieuwe productlijn zorgde verpakkingsspecialist Pattyn voor een absolute doorbraak in zijn markt. Meer dan gewone productcommunicatie, verdiende dat een strategische marktbenadering
Victoria
Het juwelenmerk Victoria vroeg ons een nieuwe website te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk is voor de bezoekers, maar ook eenvoudig aan te passen is door Victoria zelf. D’M&S ging aan de slag en maakte behalve een nieuwe site ook een nieuw logo & huisstijl, een ‘lookbook’-video & foto’s én organiseerde het lanceringsevent van de nieuwe collectie.
Grandeco
Wallfashion-specialist Grandeco trakteerde zijn medewerkers op een familiedag in heuse festivalstijl! De feeërieke pop-upbar Treelove in Tielt was op 17 september het decor voor een dag vol fun. Onze eventplanners leidden de dag in goede banen en voorzagen kinderanimatie, foodtrucks, een fotozoektocht, een dj en meer!
AZ groeninge
AZ groeninge pakte uit met een nieuwe campus en D’M&S mocht de 3 grootse openingsevents organiseren én alle communicatietools ontwikkelen, zoals een website, uitnodigingen en registratieplatforms.
Compass Group
Op 1 juni organiseerde ons eventteam de 'Battle of the Chefs' voor foodservicespecialist Compass Group. Tijdens de finale in Tour & Taxis streden 10 koksteams om de titel ‘Signature Dish of the Year’. De 250 gasten genoten met volle teugen van het kookspektakel.
Stichting tegen Kanker
Elke twee jaar deelt Stichting tegen Kanker beurzen (grants) uit aan wetenschappers die een belangrijke bijdrage leveren aan het onderzoek tegen kanker. Dit jaar maakte ons eventteam van deze prestigieuze gelegenheid een stijlvolle awardceremonie. Een schot in de roos.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Om deze bijna-energieneutrale (BEN) woning voor te stellen aan zowel stakeholders en klanten als aan eigen personeel, schakelde de bouwonderneming D’M&S in. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Crossmediale communicatie
Hainan Airlines
10 jaar geleden landde het eerste vliegtuig van de Chinese luchtvaartmaatschappij Hainan Airlines vanuit Bejing in Brussel. Om dat te vieren nodigde het in september 250 relaties uit voor een ‘east meets west’ event.
Imperial Meat Products
Imperial Meat Products lanceerde in de marge van Tavola, de vakbeurs voor de fijne en verse voeding in Kortrijk, zijn online platform voor de slager-vakman. D'M&S verzorgde de product launch, het volledige communicatietraject én de ontwikkeling van het webplatform.
Devan
Een nieuwe hoofdzetel. Dat verdient een waardige housewarming. Volgens een feestconcept dat niet alleen innovatief en creatief, maar ook transparant, functioneel, rechtlijnig en duurzaam moest zijn. D’M&S verzoende al deze eisen in een memorabel evenement.
Voka
Dat een nieuwjaarsreceptie geen verplicht nummer hoeft te zijn, bewees D’M&S Events met de nieuwjaarsdrink van Voka. We maakten er een boeiende bijeenkomst van, in een fraai kader en met een sterke boodschap in een dynamische verpakking
BelgoControl
Het nieuwe jaar inzetten? Daar is de obligate receptie. Niet zo voor Belgocontrol. In de controletoren van de luchtverkeersleider tilden we de traditionele drink naar hogere regionen.
Ardo
Een originele locatie, een concept dat er naadloos bij aansluit en een afwerking tot in de kleinste details. Die heilige drievuldigheid zorgt voor events met de verhoopte return. Zo ook voor diepvriesgroenteproducent Ardo na ‘vier dagen in het veld’.
Ardo