Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Filter cases op:
Tyles
Merkpositie, check. Brand design, check. Brand story, check. Maar hoe bereik je nu je doelgroep? Voor tegelspecialist Tyles bedachten we een naams- en imagoversterkende campagne in een stijl die de aandacht trok.
Coopman Orona
Onderscheid je van de concurrentie, het levert je meer leads én meer awareness op. Niet alleen voor het bedrijf in het algemeen, maar ook voor het product dat je promoot. Dat is wat we ook deden voor Coopman Orona, en hun Comfortlift. Flashback naar de kindertijd!
Mol CY
Hoe krijg je als groeiend technisch bedrijf je knelpuntvacatures ingevuld? Hoe vinden technische profielen de weg naar jouw organisatie? Hoe vergroot je de instroom en verhoog je de kwaliteit van de kandidaten? Voor MOL CY ontwikkelde D’M&S een straffe employer branding campagne met een extra dimensie…
AEG
Hoe promoot je een combi-stoomoven van AEG en zet je het merk positief in de kijker bij hot leads? Influencer- en videomarketing, gekruid met sfeerfoto’s op social media en food blogs, bleek het juiste recept om mensen warm te maken voor culinair festival Antwerpen Proeft en de AEG Cooking Club.
DCA
Een sterk en betrouwbaar imago bouw je pas op als je uniform communiceert. Offline en online. Dit is hoe we het aanpakten voor DCA Woonprojecten.
SGS
Medicijnen ontwikkelen is een proces van lange adem. SGS Life Sciences helpt farmaceutische en biotechnologische bedrijven door klinische studies te organiseren. Maar hoe trek je daarvoor de juiste proefpersonen aan? Welkom aan boord!
Rf-Technologies
De naamsbekendheid en bedrijfsimago versterken van Rf-Technologies – en zo meer leads genereren en (nieuwe) medewerkers warm maken? Ontdek deze vlammende HR- en corporate branding campagne.
Grohe
GROHE introduceert met de Sensia Arena douche-wc een nieuwe vorm van toilethygiëne. Wij gaven die boodschap meer weerklank met een stijlvolle crossmediale campagne die een professioneel publiek én de consument moest inspireren en converteren.
Moments Furniture
Moments wil zich internationaal sterker profileren als specialist in zorgmeubilair en ontwerper van zorginterieurs. Na een strategische denkoefening, ontwikkelden we een compleet nieuw online platform met het oog op meer waardevolle bezoekers en conversies. Maar ook offline zorgden we voor de nodige ondersteuning.  
Derbigum
Het vertrouwen versterken bij de consument én de dakdekker. Naamsbekendheid boosten en leads genereren. De campagne die we voor Derbigum ontwikkelden, had verschillende doelen, maar wilde toch vooral van de daken schreeuwen dat Derbigum top is.
Brocom
Eind vorig jaar ontwikkelden we nog www.makelaarinverzekeringen.be, de nieuwe, gebruiksvriendelijke website voor Brocom, de organisatie achter Je Makelaar. Ter ondersteuning hiervan maakte ons online team nu ook twee lead generation tools, één voor het Autosalon en één voor op Batibouw. Het doel? Het contact stimuleren tussen (potentiële) klanten en lokale makelaars.
Victoria
Het juwelenmerk Victoria vroeg ons een nieuwe website te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk is voor de bezoekers, maar ook eenvoudig aan te passen is door Victoria zelf. D’M&S ging aan de slag en maakte behalve een nieuwe site ook een nieuw logo & huisstijl, een ‘lookbook’-video & foto’s én organiseerde het lanceringsevent van de nieuwe collectie.
EnergiQ
Scolarest, onderdeel van de Compass Group, beheert in België talrijke restaurants in onderwijsinstellingen, in alle netten. Meer dan lekkere maaltijden bereiden, wil het vandaag de directie, de leerlingen en hun ouders actief bewustmaken van de nood aan een gezond eetpatroon. D’M&S zette die missie kracht bij met een dynamisch en activerend online platform: EnergIQ.
Seyntex
De branding van technisch textielproducent Seyntex was toe aan een upgrade. Onze communicatiespecialisten ontwikkelden een creatieve en crossmediale marketingstrategie waarmee Seyntex zich daadkrachtig positioneert op de internationale b2b-markt.
Fujirebio
Fujirebio ontwikkelde een nieuwe test die Alzheimer in een vroeg stadium opspoort. Het healthcarebedrijf vroeg ons een online strategie uit te werken die zowel het grote publiek als de medische professionals sensibileert en activeert.
Bobbejaanland
Bobbejaanland is het plezantste land voor professionals en bedrijven. Een teambuilding, personeelsfeest of ander evenement. Het pretpark in Lichtaart mixt met plezier business en fun. Met een opvallend b2b-concept en een crossmediale mix van communicatietools zetten we dat extra in de verf.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Om deze bijna-energieneutrale (BEN) woning voor te stellen aan zowel stakeholders en klanten als aan eigen personeel, schakelde de bouwonderneming D’M&S in. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Crossmediale communicatie
Dossche Mills
Hoe kunnen we onze klanten beter ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten? Dat was de vraag van de Dossche Mills. Ons antwoord? Het online bakkersplatform ‘My Dossche Mills’.Daarnaast stonden wij ook in voor het produceren van de video. Via de beursstand en een poster maakten we het online platform bekend bij het bakkerspubliek.
dossche loyalty platform
Philips TV
Android, AmbiLux, AmbiLight … Dé tv bestaat niet voor Philips TV. De elektronicagigant heeft een tv voor elke doelgroep en vroeg D’M&S om zijn verschillende Facebook- en AdWords-campagnes in goede banen te leiden.
Mitsubishi Electric
Volgens Mitsubishi Electric is een warmtepomp dé oplossing voor koelen, verwarmen & ventileren en dat moet iedereen weten! Daarom ontwikkelde D’M&S een geoptimaliseerde website die de consument van naaldje tot draadje informeert over alle aspecten van de warmtepomptechnologie. Om de site extra kracht bij te zetten, maakten we ook een video én ontwikkelden we beursmateriaal voor Batibouw.
Gates
Gates, de producent van aandrijfriemen, wou zijn distributeurs laten kennismaken met een nagelnieuw product: de Quad-Power4, de eerste pasklare riem die geen onderhoud vraag. Wij leidden de communicatie in goede banen, zowel off- als online.
Danilith
Bouwonderneming Danilith hanteert al ruim een jaar een nieuwe communicatiestijl. Een opgefrist design, tal van printtools, advertentie- en radiocampagnes, een huizenhoge beursstand en een gloednieuwe website later, is het tijd voor een evaluatie. Wat heeft onze performance marketing aanpak opgeleverd?
Ergodôme
Hoe kunnen we zo veel mogelijk geïnteresseerde prospects online omzetten in tevreden klanten? Dat was de vraag van Ergodôme. De specialist in ergonomische meubels klopte aan bij D’M&S en werd beloond met een conversiegedreven online marketingstrategie.
Dejond
De Tubtara blindklinkmoeren zijn plaatmoeren die blind geplaatst kunnen worden. Voor de nieuwe b2b-website en de restyling van het logo gingen we echter allesbehalve blind te werk.
Wilink
Vastgoed met een optimaal rendement. Dat biedt vastgoedplanner Wilink aan onder het kwaliteitslabel Wilink Selection. Met de dubbele doelstelling als rode draad – meer conversies en een hogere naambekendheid – stippelden we een gerichte online marketingstrategie uit.
Gyproc
Wie de vijf basisassortimenten van Gyproc gebruikt, kiest voor een perfecte afwerking van wanden en plafonds in gipskarton. Om de doe-het-zelver daarvan te overtuigen en hem na een onlinebezoek ook echt naar de winkel te leiden, namen we hem mee op een customer journey. Geen lukraak gekozen traject, maar eentje dat de consument bewust van Awareness over Consideration naar Conversion stuurt.
Tintto
Tintto is een kwaliteitslabel voor zelfstandige interieurdecoratiezaken. Het illustreert de expertise en de professionele aanpak van de winkels. Om het label beter bekend te maken bij het grote publiek gaven we de huisstijl en het logo een nieuwe ‘decoratie’ en vertaalden we ze in een combinatie van online- en offlinetools.
tintto_visual
Eternit
Opbouwpanelen op het dak zijn visueel storend in het straatbeeld, de geïntegreerde Solesia zonneleien en -pannen niet. Zo discreet deze esthetische oplossing is, zo opvallend is het advertentieconcept dat we voor Eternit uitwerkten.
Danilith
Op een efficiënte manier nieuwe klanten overtuigen, het is de dagelijkse bekommernis van bouwbedrijf Danilith. Wij bedachten een gloednieuw concept – Home made Homes – en bepaalden de tools die tot nieuwe leads leiden.
Danilith