Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Van Wellen Group
Een duidelijke branding die vertelt waar je bedrijf voor staat. Met als kers op de taart een fris ogende website. Dat realiseerden we samen met en voor vastgoedspecialist Van Wellen Group.
Tyles
Merkpositie, check. Brand design, check. Brand story, check. Maar hoe bereik je nu je doelgroep? Voor tegelspecialist Tyles bedachten we een naams- en imagoversterkende campagne in een stijl die de aandacht trok.
Huntsman
Hoe geef je je bestaande productcommunicatie een boost? Hoe creëer je meer impact in een b2b-nichemarkt en maak je je doelgroepen duidelijk dat ze met jouw innovatie een stapje voor zijn?
Visser & Smit Hanab
Verbinden zit in het DNA van Visser & Smit Hanab, letterlijk en figuurlijk. De toonaangevende speler op het vlak van energietransitie klopte bij ons aan om zijn activiteiten in de kijker te zetten en de band met de stakeholders nog nauwer aan te halen. We vernieuwden de website en huisstijl en maakten een aantrekkelijke corporate movie.
Mitsubishi Electric
Wie zijn energieverbruik wil terugdringen doet er goed aan duurzame technieken in zijn woning te integreren. Warmtepompen kunnen daartoe bijdragen. Wij gingen voor Mitsubishi Electric de uitdaging aan om meer awareness te creëren voor deze oplossing.
DCA
Een sterk en betrouwbaar imago bouw je pas op als je uniform communiceert. Offline en online. Dit is hoe we het aanpakten voor DCA Woonprojecten.
Callens
Callens is klaar voor de toekomst. De specialist in industriële warmte- en luchttechnieken onderging een totale rebranding en maakte van de gelegenheid gebruik om zijn interne en externe communicatie te boosten. Wij schreven mee aan dit crossmediale succesverhaal.
Henco
Zijn sterk imago extra in de kijker zetten en professionele klanten nog gerichter benaderen. Vooral online. Zo gezegd, zo gedaan. Met een dynamisch contentmarketingplan en een power update van zijn concept visual springt Henco er vandaag meer dan ooit uit.
Watts Insulation
Watts Benelux heeft een verbeterde huisstijl en daarom stak D’M&S zijn documenten in een nieuw jasje. We herwerkten verschillende productbrochures en creëerden ook andere salestools, bijv. voor de lancering van OneFlow en de herpositionering van Microflex.
Victoria
Het juwelenmerk Victoria vroeg ons een nieuwe website te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk is voor de bezoekers, maar ook eenvoudig aan te passen is door Victoria zelf. D’M&S ging aan de slag en maakte behalve een nieuwe site ook een nieuw logo & huisstijl, een ‘lookbook’-video & foto’s én organiseerde het lanceringsevent van de nieuwe collectie.
Seyntex
De branding van technisch textielproducent Seyntex was toe aan een upgrade. Onze communicatiespecialisten ontwikkelden een creatieve en crossmediale marketingstrategie waarmee Seyntex zich daadkrachtig positioneert op de internationale b2b-markt.
Agfa Materials
Agfa Materials, een divisie van AgfaGevaert, pakte op de grootste PVvakbeurs in China uit met UNIQOAT, een revolutionaire backsheet voor zonnepanelen. Wij zetten de lancering van deze innovatie kracht bij met een toepasselijk conceptbeeld en een mix van communicatietools.
Healtech
Healtech ontwikkelt en produceert machines die de elektronische verbindingen in het lichaam herstellen en de patiënt zo genezen. D’M&S bedacht niet alleen de naam van het nieuwe bedrijf, maar werkte ook de volledige communicatie errond uit: van logo, huisstijl, website en video’s tot een creatief concept dat deze nieuwe vorm van geneeskunde uitlegt.
Aca Pharma
Om executive search kantoor Altior duidelijk te positioneren bij bedrijven, ontwikkelde D’M&S een krachtig concept met een opvallend beeld van een papieren eenhoorn. We vertaalden dit concept naar een in het oog springende direct mailing voor klanten en prospects, en trokken de lijn door naar een opgefriste offline en online huisstijl.
Bobbejaanland
Bobbejaanland is het plezantste land voor professionals en bedrijven. Een teambuilding, personeelsfeest of ander evenement. Het pretpark in Lichtaart mixt met plezier business en fun. Met een opvallend b2b-concept en een crossmediale mix van communicatietools zetten we dat extra in de verf.
Altior
Om executive search kantoor Altior duidelijk te positioneren bij bedrijven, ontwikkelde D’M&S een krachtig concept met een opvallend beeld van een papieren eenhoorn. We vertaalden dit concept naar een in het oog springende direct mailing voor klanten en prospects, en trokken de lijn door naar een opgefriste offline en online huisstijl.
Imperial Meat Products
Imperial Meat Products lanceerde in de marge van Tavola, de vakbeurs voor de fijne en verse voeding in Kortrijk, zijn online platform voor de slager-vakman. D'M&S verzorgde de product launch, het volledige communicatietraject én de ontwikkeling van het webplatform.
Dejond
De Tubtara blindklinkmoeren zijn plaatmoeren die blind geplaatst kunnen worden. Voor de nieuwe b2b-website en de restyling van het logo gingen we echter allesbehalve blind te werk.
Tintto
Tintto is een kwaliteitslabel voor zelfstandige interieurdecoratiezaken. Het illustreert de expertise en de professionele aanpak van de winkels. Om het label beter bekend te maken bij het grote publiek gaven we de huisstijl en het logo een nieuwe ‘decoratie’ en vertaalden we ze in een combinatie van online- en offlinetools.
tintto_visual
Danilith
Op een efficiënte manier nieuwe klanten overtuigen, het is de dagelijkse bekommernis van bouwbedrijf Danilith. Wij bedachten een gloednieuw concept – Home made Homes – en bepaalden de tools die tot nieuwe leads leiden.
Danilith
Living Tomorrow
Living Tomorrow stimuleert ondernemers in een innovatieve omgeving. D’M&S zoekt continu naar innovatieve technieken waarmee we voor diezelfde ondernemers het verschil kunnen maken. Dat wij in zee zouden gaan met Living Tomorrow was dus een logische stap.
Living Tomorrow