Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Continental Sweets
Lutti is één van de bestverkopende snoepmerken van België, maar niet het meest bekende. Met een indrukwekkende campagne op verschillende fronten zetten we Lutti als merk op de kaart. 
Vetoquinol
Als voedingssupplement voor honden had Flexadin bij dierenarts en baasje al een goeie naam. Nu biedt producent Vetoquinol het ook aan voor katten. Om dat in België en Nederland bekend te maken, lanceerden we een beestig leuke crossmediale campagne.
AFAS Software
In Vlaanderen en Nederland klinkt AFAS Software vertrouwd in de oren. ,Over de taalgrens is de brand awareness minder sterk. Met een radiocampagne willen wij daar verandering in brengen.
Lano carpets
Tapijtproducent Lano Carpets klopte bij D’M&S aan met het oog op de wereldwijde lancering van zijn SmartStrand Forever Clean.
AEG
Gezond koken. Met de juiste toestellen heb je dat in een handomdraai voor mekaar. Een oven met stoomfunctie is zo’n must-have voor liefhebbers van het betere kookwerk. Met Batibouw in zicht stoomden we voor AEG België een campagne klaar die deze smaakmakers van de gezonde keuken extra in de kijker zette. Ons recept?
Bobbejaanland
Geen betere periode dan de zomer om er met het hele gezin op uit te trekken. Naar Bobbejaanland, bijvoorbeeld. Een aanstekelijke reclamespot op radio en tv moest jong en, vooral, oud(ers) daarvan overtuigen. Wij gaven de campagne een leuke twist.
Metagenics
Wie al eens een stressmomentje heeft, is met MetaRelax goed geholpen. Om het voedingssupplement van producent Metagenics extra in de kijker te zetten, werkten we een nieuwe, welgemikte b2c-campagne uit. Crossmediaal, dat spreekt voor zich.
Amplifon
Gehoorspecialist Amplifon wilde het grote publiek informeren over gehoorverlies en de oplossingen die het daartoe in zijn hoorcentra aanbiedt. Wij gaven de campagne de nodige weerklank en voorzagen origineel infomateriaal.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Crossmediale communicatie
Danilith
Op een efficiënte manier nieuwe klanten overtuigen, het is de dagelijkse bekommernis van bouwbedrijf Danilith. Wij bedachten een gloednieuw concept – Home made Homes – en bepaalden de tools die tot nieuwe leads leiden.
Danilith