Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Van Wellen Group
Een duidelijke branding die vertelt waar je bedrijf voor staat. Met als kers op de taart een fris ogende website. Dat realiseerden we samen met en voor vastgoedspecialist Van Wellen Group.
Eternit
Etex heeft een grondige rebranding achter de rug. De bouwmaterialenproducent wil verder groeien in de bouwmarkt en zijn doelgroepen wereldwijd efficiënter ondersteunen en inspireren. Wij hielpen dat nieuwe verhaal mee uitdenken, uitschrijven en uitrollen.
PATTYN
Om zich te onderscheiden in de internationale verpakkingsmarkt, ontwikkelde ons reclamebureau voor Pattyn een crossmediale campagne waarin alles draait om de klant.
Tyles
Merkpositie, check. Brand design, check. Brand story, check. Maar hoe bereik je nu je doelgroep? Voor tegelspecialist Tyles bedachten we een naams- en imagoversterkende campagne in een stijl die de aandacht trok.
Huntsman
Hoe geef je je bestaande productcommunicatie een boost? Hoe creëer je meer impact in een b2b-nichemarkt en maak je je doelgroepen duidelijk dat ze met jouw innovatie een stapje voor zijn?
Lano carpets
Je hebt een revolutionair product ontwikkeld, maar hoe zet je het in the picture? Tapijtproducent Lano Carpets klopte bij D’M&S aan met het oog op de wereldwijde lancering van zijn SmartStrand Forever Clean. Twee hartveroverende conceptbeelden, een dito slogan en een video deden het (propere) werk.
Visser & Smit Hanab
Verbinden zit in het DNA van Visser & Smit Hanab, letterlijk en figuurlijk. De toonaangevende speler op het vlak van energietransitie klopte bij ons aan om zijn activiteiten in de kijker te zetten en de band met de stakeholders nog nauwer aan te halen. We vernieuwden de website en huisstijl en maakten een aantrekkelijke corporate movie.
Arco
Nadat we eerder al de huisstijl hadden opgefrist, gaven we het imago van Arco, specialist in koudetechniek, een extra boost met een visueel concept dat ons inspireerde voor een coole website en een corporate movie. Dit is het verhaal van Arco.
AZ Sint-Lucas
AZ Sint-Lucas. Méer dan een plek waar men de beste zorgen krijgt. Wij zetten de hartelijke, menselijke en vertrouwde aanpak in de kijker in een corporate movie. Vanuit het perspectief van de patiënt én de werknemer.
Coopman Orona
Onderscheid je van de concurrentie, het levert je meer leads én meer awareness op. Niet alleen voor het bedrijf in het algemeen, maar ook voor het product dat je promoot. Dat is wat we ook deden voor Coopman Orona, en hun Comfortlift. Flashback naar de kindertijd!
Sportline
Een gloednieuwe winkel, een ongezien aanbod, een grenzeloze ambitie. Dat zijn de ingrediënten van het nieuwe Sportline verhaal. We zetten ons beste beentje voor en creëerden een in het oog springend conceptbeeld.
Beaulieu
Circulaire economie of kringloopeconomie. Bedrijven kunnen er niet omheen. Heb je de stap gezet? Schreeuw het dan gerust van de daken, je imago zal er alleen maar op vooruitgaan. Hoe je dat aanpakt? Check de Rewind-campagne die we voor Beaulieu hebben uitgerold.
Soudal
Om de mijlpaal van lijmkit Fix ALL op een originele manier in de kijker te brengen, zorgden we voor een uniek campagnebeeld met stopping power én een catchy song.
Mitsubishi Electric
Wie zijn energieverbruik wil terugdringen doet er goed aan duurzame technieken in zijn woning te integreren. Warmtepompen kunnen daartoe bijdragen. Wij gingen voor Mitsubishi Electric de uitdaging aan om meer awareness te creëren voor deze oplossing.
Alsan
Alsan, de badkamer-, keuken- en energiespecialist, heeft zijn klantenmagazine 'herbron.je' een update gegeven. Van een productgericht magazine transformeerden we het naar een blad waarin beleving centraal staat. Welkom in onze keuken!
PSA Antwerp
Met meer dan 3.900 medewerkers is PSA Antwerp een belangrijke werkgever in de Antwerpse haven. Om de groei te ondersteunen, zijn dringend IT’ers en technische en operationele profielen nodig. PSA Antwerp kwam bij ons met de vraag: hoe kunnen we de beste profielen aantrekken?
Mol CY
Hoe krijg je als groeiend technisch bedrijf je knelpuntvacatures ingevuld? Hoe vinden technische profielen de weg naar jouw organisatie? Hoe vergroot je de instroom en verhoog je de kwaliteit van de kandidaten? Voor MOL CY ontwikkelde D’M&S een straffe employer branding campagne met een extra dimensie…
AEG
Gezond koken. Met de juiste toestellen heb je dat in een handomdraai voor mekaar. Een oven met stoomfunctie is zo’n must-have voor liefhebbers van het betere kookwerk. Met Batibouw in zicht stoomden we voor AEG België een campagne klaar die deze smaakmakers van de gezonde keuken extra in de kijker zette. Ons recept?
LVD
Metalen platen plooien, ponsen en snijden. LVD uit het West-Vlaamse Gullegem is daarin absolute wereldtop. En dat maakte de producent van plaatbewerkingsmachines in de aanloop naar de vakbeurs EuroBLECH in Duitsland nog eens fijntjes duidelijk.
DCA
Een sterk en betrouwbaar imago bouw je pas op als je uniform communiceert. Offline en online. Dit is hoe we het aanpakten voor DCA Woonprojecten.
Dibo
DiBO, dat zijn robuuste reinigingsmachines voor professionals. Belgische topkwaliteit! Het familiebedrijf wilde dat graag extra in de verf zetten en vroeg ons een krachtige beeldvorming te bedenken waarmee ze hun producten én imago konden boosten. Enter The Hulk... from Brussels.
SGS
Medicijnen ontwikkelen is een proces van lange adem. SGS Life Sciences helpt farmaceutische en biotechnologische bedrijven door klinische studies te organiseren. Maar hoe trek je daarvoor de juiste proefpersonen aan? Welkom aan boord!
Rf-Technologies
De naamsbekendheid en bedrijfsimago versterken van Rf-Technologies – en zo meer leads genereren en (nieuwe) medewerkers warm maken? Ontdek deze vlammende HR- en corporate branding campagne.
Aminolabs
Door overnames in Duitsland en Kroatië groeide de Hasseltse hightechproducent van -sport- en gezondheidsvoeding op korte tijd uit tot een wereldspeler. Dat vroeg om een nieuwe positionering, zowel in de markt als bij de medewerkers, waarvan het aantal verdubbelde. Een uitdaging waar D’M&S graag de tanden in zette.
PATTYN
Met zijn nieuwe productlijn zorgde verpakkingsspecialist Pattyn voor een absolute doorbraak in zijn markt. Meer dan gewone productcommunicatie, verdiende dat een strategische marktbenadering
Bobbejaanland
Geen betere periode dan de zomer om er met het hele gezin op uit te trekken. Naar Bobbejaanland, bijvoorbeeld. Een aanstekelijke reclamespot op radio en tv moest jong en, vooral, oud(ers) daarvan overtuigen. Wij gaven de campagne een leuke twist.
Henco
Zijn sterk imago extra in de kijker zetten en professionele klanten nog gerichter benaderen. Vooral online. Zo gezegd, zo gedaan. Met een dynamisch contentmarketingplan en een power update van zijn concept visual springt Henco er vandaag meer dan ooit uit.
Grohe
GROHE introduceert met de Sensia Arena douche-wc een nieuwe vorm van toilethygiëne. Wij gaven die boodschap meer weerklank met een stijlvolle crossmediale campagne die een professioneel publiek én de consument moest inspireren en converteren.
Moments Furniture
Moments wil zich internationaal sterker profileren als specialist in zorgmeubilair en ontwerper van zorginterieurs. Na een strategische denkoefening, ontwikkelden we een compleet nieuw online platform met het oog op meer waardevolle bezoekers en conversies. Maar ook offline zorgden we voor de nodige ondersteuning.  
Daflon
Daflon 500 verlicht de symptomen van de chronische veneuze insufficiëntie. Omdat het heel wat voeten in de aarde heeft om uit te leggen wat dat precies betekent, zetten we ons beste beentje voor en ontwikkelden we een verhelderende POS-campagne voor in de apotheek.
Watts Insulation
Watts Benelux heeft een verbeterde huisstijl en daarom stak D’M&S zijn documenten in een nieuw jasje. We herwerkten verschillende productbrochures en creëerden ook andere salestools, bijv. voor de lancering van OneFlow en de herpositionering van Microflex.
Metagenics
Wie al eens een stressmomentje heeft, is met MetaRelax goed geholpen. Om het voedingssupplement van producent Metagenics extra in de kijker te zetten, werkten we een nieuwe, welgemikte b2c-campagne uit. Crossmediaal, dat spreekt voor zich.
Westvlees
Onze klant Westvlees lanceert een nieuw merk op de markt. De vleesleverancier vroeg ons een naam plus opvallende branding uit te werken die maximaal de aandacht trekt van zijn doelgroepen. Een varkentje dat we met veel plezier wassen!
Vink
Weinig mensen weten dat distributeur Vink ook afsluiters verdeelt. Hoog tijd dus om zijn doelgroep daarvan op de hoogte te brengen. D’M&S ontwikkelde een 3-delig concept dat we gebruikten voor een direct mailing en voor de aankleding van de beursstand van Vink.
Roto
Roto heeft een nieuw online loyaliteitsplatform: Rotogether. Daarmee wil de producent van beslagsystemen voor ramen en deuren de band met zijn installateurs, handelaren en verwerkers versterken en deuren openen naar meer trouwe klanten. Wij ontwikkelden het platform en verzorgden de communicatie van a tot z.
Mitsubishi Electric
De populariteit van ecologisch verwarmen & koelen stijgt en daar speelt Mitsubishi Electric graag op in. Om (potentiële) klanten wegwijs te maken in het assortiment, creëerden we een overzichtelijke infographic. Deze rolden we uit naar een beurswand voor Batibouw én een online tool die bezoekers wegwijs maakt op de website. Een knap staaltje crossmediale communicatie!
Derbigum
Het vertrouwen versterken bij de consument én de dakdekker. Naamsbekendheid boosten en leads genereren. De campagne die we voor Derbigum ontwikkelden, had verschillende doelen, maar wilde toch vooral van de daken schreeuwen dat Derbigum top is.
Victoria
Het juwelenmerk Victoria vroeg ons een nieuwe website te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk is voor de bezoekers, maar ook eenvoudig aan te passen is door Victoria zelf. D’M&S ging aan de slag en maakte behalve een nieuwe site ook een nieuw logo & huisstijl, een ‘lookbook’-video & foto’s én organiseerde het lanceringsevent van de nieuwe collectie.
EnergiQ
Scolarest, onderdeel van de Compass Group, beheert in België talrijke restaurants in onderwijsinstellingen, in alle netten. Meer dan lekkere maaltijden bereiden, wil het vandaag de directie, de leerlingen en hun ouders actief bewustmaken van de nood aan een gezond eetpatroon. D’M&S zette die missie kracht bij met een dynamisch en activerend online platform: EnergIQ.
Seyntex
De branding van technisch textielproducent Seyntex was toe aan een upgrade. Onze communicatiespecialisten ontwikkelden een creatieve en crossmediale marketingstrategie waarmee Seyntex zich daadkrachtig positioneert op de internationale b2b-markt.
Bourgon
Ham, spek, salami, wildpaté. Het is maar een greep uit het assortiment van Bourgon. Om die rijke variatie aan vleeswaren én het vakmanschap van de slager te promoten, stelden wij een gesmaakte campagne samen.
Alheembouw
De website van projectontwikkelaar Alheembouw kreeg een nieuw kleedje én we maakten een corporate movie die het bedrijf op een aantrekkelijke manier in de picture zet.
GLS
Om het nieuwe merk GLS-ONE top of mind te maken, combineren we een online marketingstrategie met een nationale televisiecampagne rond de Rode Duivels.
Tupperware
Op mooie zomerdagen trok Tupperware de afgelopen jaren met de fiets naar zee. Het bekende Amerikaanse merk van plastic huishoudproducten wilde er mensen warm maken voor een frisse uitdaging.
Metagenics
Metagenics, wereldwijde koploper in de productie en distributie van voedingssupplementen, wou de verkoop van een van zijn producten een boost geven. CurcuDyn, een geneesmiddel zonder voorschrift dat stramme spieren, pezen en gewrichten versoepelt, kreeg een inventief campagneconcept mee.
Agfa Materials
Agfa Materials, een divisie van AgfaGevaert, pakte op de grootste PVvakbeurs in China uit met UNIQOAT, een revolutionaire backsheet voor zonnepanelen. Wij zetten de lancering van deze innovatie kracht bij met een toepasselijk conceptbeeld en een mix van communicatietools.
Honda
Al sinds 1973 organiseert automobielfabrikant Honda de NHC Conventie, een wereldwijd event waaraan Hondawerknemers uit meer dan 30 landen deelnemen. Honda België verzorgde in juni de lokale editie in Brussel. We ontwierpen hiervoor een sterk concept(beeld) en werkten een waaier aan offine communicatietools uit.
honda.conceptbeeld
AZ groeninge
AZ groeninge pakte uit met een nieuwe campus en D’M&S mocht de 3 grootse openingsevents organiseren én alle communicatietools ontwikkelen, zoals een website, uitnodigingen en registratieplatforms.
Arteco
Voor Arteco, Europees marktleider in koelstoffen voor de automobielindustrie, ontwikkelden we een 4e conceptbeeld dat Arteco gebruikt in een wereldwijde campagne.
Healtech
Healtech ontwikkelt en produceert machines die de elektronische verbindingen in het lichaam herstellen en de patiënt zo genezen. D’M&S bedacht niet alleen de naam van het nieuwe bedrijf, maar werkte ook de volledige communicatie errond uit: van logo, huisstijl, website en video’s tot een creatief concept dat deze nieuwe vorm van geneeskunde uitlegt.
Belgosuc
Belgosuc produceert halffabrikaten op basis van natuurlijke suikers voor de ambachtelijke en industriële voedingsindustrie. Om klanten en potentiële leads vertrouwd te maken met zijn activiteiten en assortiment, brachten wij de printcommunicatie op smaak .
Compass Group
Op 1 juni organiseerde ons eventteam de 'Battle of the Chefs' voor foodservicespecialist Compass Group. Tijdens de finale in Tour & Taxis streden 10 koksteams om de titel ‘Signature Dish of the Year’. De 250 gasten genoten met volle teugen van het kookspektakel.
Oystershell
Insectenbeten of stekende zon. Met de Picasol-verzorgingsproducten kan iedereen onbezorgd op vakantie. Farmabedrijf Oystershell bond op zijn nieuwste webstek de strijd aan met zomerse plaaggeesten. Wij leverden de tools om Picasol online te promoten.
Uri-cran
Farmaceutisch bedrijf Merck Consumer Healthcare zocht naar een subtiel maar opvallend concept om een van zijn producten te promoten bij de vrouwelijke doelgroep. Wij ontwikkelden een prikkelende campagne die weinig aan de verbeelding overliet.
Aca Pharma
Om executive search kantoor Altior duidelijk te positioneren bij bedrijven, ontwikkelde D’M&S een krachtig concept met een opvallend beeld van een papieren eenhoorn. We vertaalden dit concept naar een in het oog springende direct mailing voor klanten en prospects, en trokken de lijn door naar een opgefriste offline en online huisstijl.
Amplifon
Gehoorspecialist Amplifon wilde het grote publiek informeren over gehoorverlies en de oplossingen die het daartoe in zijn hoorcentra aanbiedt. Wij gaven de campagne de nodige weerklank en voorzagen origineel infomateriaal.
Stichting tegen Kanker
Elke twee jaar deelt Stichting tegen Kanker beurzen (grants) uit aan wetenschappers die een belangrijke bijdrage leveren aan het onderzoek tegen kanker. Dit jaar maakte ons eventteam van deze prestigieuze gelegenheid een stijlvolle awardceremonie. Een schot in de roos.
Bobbejaanland
Bobbejaanland is het plezantste land voor professionals en bedrijven. Een teambuilding, personeelsfeest of ander evenement. Het pretpark in Lichtaart mixt met plezier business en fun. Met een opvallend b2b-concept en een crossmediale mix van communicatietools zetten we dat extra in de verf.
KBC Autolease
KBC Autolease kiest voluit voor multimodale mobiliteit. Wij hielpen de autoleasemaatschappij mee de communicatie rond deze strategische koerswijziging op het juiste spoor te zetten.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Om deze bijna-energieneutrale (BEN) woning voor te stellen aan zowel stakeholders en klanten als aan eigen personeel, schakelde de bouwonderneming D’M&S in. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Crossmediale communicatie
Philips TV
Android, AmbiLux, AmbiLight … Dé tv bestaat niet voor Philips TV. De elektronicagigant heeft een tv voor elke doelgroep en vroeg D’M&S om zijn verschillende Facebook- en AdWords-campagnes in goede banen te leiden.
Promeco Tempcontrol
Promeco ontwikkelde een nieuwe technologie die voedsel op een bord, in een glas of kom gedurende langere tijd op de juiste temperatuur houdt. Om Tempcontrol onder de aandacht te brengen van fabrikanten van tafel- en kookgerei, ontwikkelden we een sterk conceptbeeld dat we integreerden in de website én een b2b infobrochure.
Solvint
Het complexe dienstenaanbod van supply managementspecialist Solvint vatten in 1 helder concept. Dat was de missie die onze marketingexperts voor ogen hadden. We ontwikkelden het concept ‘unexplored potential’, dat bestaat uit 3 sterke visuals en integreerden het in de nieuwe website en offline marketingtools. Het resultaat? Een campagnebeeld dat in 1 oogopslag duidelijk maakt waar Solvint voor staat.
Altior
Om executive search kantoor Altior duidelijk te positioneren bij bedrijven, ontwikkelde D’M&S een krachtig concept met een opvallend beeld van een papieren eenhoorn. We vertaalden dit concept naar een in het oog springende direct mailing voor klanten en prospects, en trokken de lijn door naar een opgefriste offline en online huisstijl.
Baltimore
Op Chillventa, de vakbeurs voor de koelindustrie in het Duitse Nürnberg, lanceerde Baltimore Aircoil Company (BAC) een corporate image dat zijn duurzaamheidsstreven en ecologische ambities kracht moest bijzetten. Wij tekenden voor het beeld én de stand.
Greenyard
Vorig jaar vormden een aantal sterkhouders uit de Belgische groente- en fruitsector een nieuwe groep: Greenyard. Daarmee ontstond een van de grootste leveranciers van groenten en fruit ter wereld. De fusie was de groene draad doorheen het eerste jaarverslag dat we voor de kersverse groep ontwikkelden, in print en online.
Gates
Gates, de producent van aandrijfriemen, wou zijn distributeurs laten kennismaken met een nagelnieuw product: de Quad-Power4, de eerste pasklare riem die geen onderhoud vraag. Wij leidden de communicatie in goede banen, zowel off- als online.
PlasticsEurope
Hoe plaats je de afvalproblematiek op zee in de kijker tijdens een congres met deelnemers uit de hele wereld? Met een beeld dat ook zonder uitleg in 7 talen de boodschap overbrengt. Een beeld dat verder overal wordt doorgetrokken. D’M&S ontwikkelde deze conceptvisual, tekende voor de communicatie én leidde het event in goede banen. Proper gedaan!
Devan
Een nieuwe hoofdzetel. Dat verdient een waardige housewarming. Volgens een feestconcept dat niet alleen innovatief en creatief, maar ook transparant, functioneel, rechtlijnig en duurzaam moest zijn. D’M&S verzoende al deze eisen in een memorabel evenement.
Gyproc
Wie de vijf basisassortimenten van Gyproc gebruikt, kiest voor een perfecte afwerking van wanden en plafonds in gipskarton. Om de doe-het-zelver daarvan te overtuigen en hem na een onlinebezoek ook echt naar de winkel te leiden, namen we hem mee op een customer journey. Geen lukraak gekozen traject, maar eentje dat de consument bewust van Awareness over Consideration naar Conversion stuurt.
Tintto
Tintto is een kwaliteitslabel voor zelfstandige interieurdecoratiezaken. Het illustreert de expertise en de professionele aanpak van de winkels. Om het label beter bekend te maken bij het grote publiek gaven we de huisstijl en het logo een nieuwe ‘decoratie’ en vertaalden we ze in een combinatie van online- en offlinetools.
tintto_visual
Eternit
Opbouwpanelen op het dak zijn visueel storend in het straatbeeld, de geïntegreerde Solesia zonneleien en -pannen niet. Zo discreet deze esthetische oplossing is, zo opvallend is het advertentieconcept dat we voor Eternit uitwerkten.
Phoenix Contact
Een complex probleem verstaanbaar uitleggen. Het is allesbehalve een sinecure. Een kunst bijna, maar wel een waarvan wij de geheimen kennen. ‘Keep it simple’ is daar een van.
OSMO
Hoe maak je kinderen verlekkerd op verse groenten? En hoe bezorg je ze groene vingers? Voor meststoffenfabrikant OSMO lanceerden we daarvoor ‘Zie ze groeien’, een educatief schooltuinproject dat de leerlingen maximaal betrekt.
storytelling 2
Danilith
Op een efficiënte manier nieuwe klanten overtuigen, het is de dagelijkse bekommernis van bouwbedrijf Danilith. Wij bedachten een gloednieuw concept – Home made Homes – en bepaalden de tools die tot nieuwe leads leiden.
Danilith
HeidelbergCement
Hoe motiveren we opnieuw zoveel mogelijk mensen om deel te nemen aan de Quarry Life Award? Ons antwoord? We bouwden voort op de vorige campagnes en gaven het online platform een make-over.
Quarry Life Award
Living Tomorrow
Living Tomorrow stimuleert ondernemers in een innovatieve omgeving. D’M&S zoekt continu naar innovatieve technieken waarmee we voor diezelfde ondernemers het verschil kunnen maken. Dat wij in zee zouden gaan met Living Tomorrow was dus een logische stap.
Living Tomorrow
Hoya
De vakopticien bedient de brildrager op zijn wenken. Om de laatste ervan te overtuigen naar de eerste te trekken, werkten we voor brillenglazenproducent Hoya een promotiecampagne uit die de verkoop fors de hoogte injoeg.
Hoya
ROCKWOOL
Een boot die onder de waterlijn naadloos overgaat in een gigantische rode ballon. Een tot de verbeelding sprekende visual illustreert perfect het lichte gewicht van de ROCKWOOL isolatieoplossingen.
Brouwerij Haacht
Met Adler heeft Brouwerij Haacht een echte premiumpils in zijn rangen. De doelgroep? Niet het bruin café, maar wel de trendgevoelige jongvolwassene met zin voor avontuur. Onze zoektocht leidde naar een campagnebeeld dat het avontuurlijke imago van het luxebier opfrist én versterkt.  
Adler campagnebeeld