Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Kela Pharma
Een merk lanceren voor het grote publiek om het vervolgens als nichemerk top of mind te maken bij een specifieke doelgroep. Wij deden het met Folavit 0,4: een van de merken van farmabedrijf Kela Pharma. Zo pakten we de (re)branding aan.
Tyles
Tegelspecialist Tyles heeft er een nieuwe showroom bij. In de Superlarge showroom in Zellik vind je enkel grootformaattegels en dat is uniek in België. Om architecten, interieurdesigners en particulieren tot een bezoekje te verleiden, pakten wij groots uit.
Arega Pharma
Farmaceutisch bedrijf Arega Pharma heeft een nieuw natuurlijk voedingssupplement. Met een crossmediale campagne zetten wij het product in de markt (en in de apotheek).
Vanden Bussche
Digitale transformatie. Vroeg of laat krijgt elk bedrijf ermee te maken. Ook Vanden Bussche uit Veurne. Wij gaven de online zichtbaarheid van het bouwbedrijf een boost met een nieuwe website, een opvallende online marketingstrategie en een tracking tool die sales toelaat efficiënt leads te genereren.
Continental Sweets
Lutti is één van de bestverkopende snoepmerken van België, maar niet het meest bekende. Met een indrukwekkende campagne op verschillende fronten zetten we Lutti als merk op de kaart. 
Vetoquinol
Als voedingssupplement voor honden had Flexadin bij dierenarts en baasje al een goeie naam. Nu biedt producent Vetoquinol het ook aan voor katten. Om dat in België en Nederland bekend te maken, lanceerden we een beestig leuke crossmediale campagne.
Mobix
Om de communicatie naar zowel huidige als toekomstige medewerkers kracht bij te zetten, koos het bedrijf voor onze ietwat gewaagde conceptuele aanpak.
AFAS Software
In Vlaanderen en Nederland klinkt AFAS Software vertrouwd in de oren. ,Over de taalgrens is de brand awareness minder sterk. Met een radiocampagne willen wij daar verandering in brengen.
Rockfon
Rockfon activeert professionals in Scandinavië.
Tyles
Merkpositie, check. Brand design, check. Brand story, check. Maar hoe bereik je nu je doelgroep? Voor tegelspecialist Tyles bedachten we een naams- en imagoversterkende campagne in een stijl die de aandacht trok.
AZ groeninge
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaal op Dag van de Wetenschap
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaalop Dag van de Wetenschap
BPF
Datavisualisatie versterkt de nieuwe contentwebsite van de Belgische Petroleum Federatie.
Huntsman
Chemicaliënproducent Huntsman kwam bij ons aankloppen voor de herlancering van zijn I-BOND producten. Wij fristen de communicatie op en ontwikkelden een conceptbeeld en productvideo die de ijzersterke lijm vormen in de nieuwe campagne.
Alsan
Alsan, de badkamer-, keuken- en energiespecialist, heeft zijn klantenmagazine 'herbron.je' een update gegeven. Van een productgericht magazine transformeerden we het naar een blad waarin beleving centraal staat. Welkom in onze keuken!
Marlux
Je zou Marlux kunnen omschrijven als een fabrikant van terrastegels, sierbestrating en tuinafwerking, maar daar houdt het niet op: Marlux creëert mee de beleving van jouw tuin, terras of project – en laat dat nu net zijn waar het schoentje wrong op de product-centric website.
AEG
Influencer- en videomarketing, gekruid met sfeerfoto’s op social media en food blogs, bleek het juiste recept om mensen warm te maken voor culinair festival Antwerpen Proeft en de AEG Cooking Club.
Pasfrost
Oogsttijd voor Pasfrost! De producent en distributeur van diepvriesgroenten uit Passendale heeft een nieuwe website die zijn duurzame imago nog meer in de kijker zet. Op de voedselbeurs SIAL in Parijs kregen de bezoekers de primeur en maakten we ze warm met... soep.
Callens
Callens is klaar voor de toekomst. De specialist in industriële warmte- en luchttechnieken onderging een totale rebranding en maakte van de gelegenheid gebruik om zijn interne en externe communicatie te boosten. Wij schreven mee aan dit crossmediale succesverhaal.
Rf-Technologies
De naamsbekendheid en bedrijfsimago versterken van Rf-Technologies – en zo meer leads genereren en (nieuwe) medewerkers warm maken? Ontdek deze vlammende HR- en corporate branding campagne.
Aminolabs
Door overnames in Duitsland en Kroatië groeide de Hasseltse hightechproducent van -sport- en gezondheidsvoeding op korte tijd uit tot een wereldspeler. Dat vroeg om een nieuwe positionering, zowel in de markt als bij de medewerkers, waarvan het aantal verdubbelde. Een uitdaging waar D’M&S graag de tanden in zette.
PATTYN
Met zijn nieuwe productlijn zorgde verpakkingsspecialist Pattyn voor een absolute doorbraak in zijn markt. Meer dan gewone productcommunicatie, verdiende dat een strategische marktbenadering
Henco
Zijn sterk imago extra in de kijker zetten en professionele klanten nog gerichter benaderen. Vooral online. Zo gezegd, zo gedaan. Met een dynamisch contentmarketingplan en een power update van zijn concept visual springt Henco er vandaag meer dan ooit uit.
Grohe
GROHE introduceert met de Sensia Arena douche-wc een nieuwe vorm van toilethygiëne. Wij gaven die boodschap meer weerklank met een stijlvolle crossmediale campagne die een professioneel publiek én de consument moest inspireren en converteren.
Moments Furniture
Moments wil zich internationaal sterker profileren als specialist in zorgmeubilair en ontwerper van zorginterieurs. Na een strategische denkoefening, ontwikkelden we een compleet nieuw online platform met het oog op meer waardevolle bezoekers en conversies. Maar ook offline zorgden we voor de nodige ondersteuning.  
Westvlees
Onze klant Westvlees lanceert een nieuw merk op de markt. De vleesleverancier vroeg ons een naam plus opvallende branding uit te werken die maximaal de aandacht trekt van zijn doelgroepen. Een varkentje dat we met veel plezier wassen!
Vink
Weinig mensen weten dat distributeur Vink ook afsluiters verdeelt. Hoog tijd dus om zijn doelgroep daarvan op de hoogte te brengen. D’M&S ontwikkelde een 3-delig concept dat we gebruikten voor een direct mailing en voor de aankleding van de beursstand van Vink.
EnergiQ
Scolarest, onderdeel van de Compass Group, beheert in België talrijke restaurants in onderwijsinstellingen, in alle netten. D’M&S zette die missie kracht bij met een dynamisch en activerend online platform: EnergIQ.
Seyntex
De branding van technisch textielproducent Seyntex was toe aan een upgrade. Onze communicatiespecialisten ontwikkelden een creatieve en crossmediale marketingstrategie waarmee Seyntex zich daadkrachtig positioneert op de internationale b2b-markt.
Bourgon
Ham, spek, salami, wildpaté. Het is maar een greep uit het assortiment van Bourgon. Om die rijke variatie aan vleeswaren én het vakmanschap van de slager te promoten, stelden wij een gesmaakte campagne samen.
Tupperware
Op mooie zomerdagen trok Tupperware de afgelopen jaren met de fiets naar zee. Het bekende Amerikaanse merk van plastic huishoudproducten wilde er mensen warm maken voor een frisse uitdaging.
Honda
Al sinds 1973 organiseert automobielfabrikant Honda de NHC Conventie, een wereldwijd event waaraan Hondawerknemers uit meer dan 30 landen deelnemen. Honda België verzorgde in juni de lokale editie in Brussel. We ontwierpen hiervoor een sterk concept(beeld) en werkten een waaier aan offine communicatietools uit.
honda.conceptbeeld
Oystershell
Insectenbeten of stekende zon. Met de Picasol-verzorgingsproducten kan iedereen onbezorgd op vakantie. Farmabedrijf Oystershell bond op zijn nieuwste webstek de strijd aan met zomerse plaaggeesten. Wij leverden de tools om Picasol online te promoten.
KBC Autolease
KBC Autolease kiest voluit voor multimodale mobiliteit. Wij hielpen de autoleasemaatschappij mee de communicatie rond deze strategische koerswijziging op het juiste spoor te zetten.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Crossmediale communicatie
Philips TV
Android, AmbiLux, AmbiLight … Dé tv bestaat niet voor Philips TV. De elektronicagigant heeft een tv voor elke doelgroep en vroeg D’M&S om zijn verschillende Facebook- en AdWords-campagnes in goede banen te leiden.
Zoute Events
Het prestigieuze oldtimerfestival Zoute Grand Prix was dit jaar aan zijn zevende editie toe. D’M&S verzorgde niet alleen opnieuw de perscommunicatie, maar nam ook de online marketing én de organisatie van het vipluik in Kortrijk voor zijn rekening.
Danilith
Bouwonderneming Danilith hanteert al ruim een jaar een nieuwe communicatiestijl. Een opgefrist design, tal van printtools, advertentie- en radiocampagnes, een huizenhoge beursstand en een gloednieuwe website later, is het tijd voor een evaluatie. Wat heeft onze performance marketing aanpak opgeleverd?
Ergodôme
Hoe kunnen we zo veel mogelijk geïnteresseerde prospects online omzetten in tevreden klanten? Dat was de vraag van Ergodôme. De specialist in ergonomische meubels klopte aan bij D’M&S en werd beloond met een conversiegedreven online marketingstrategie.
Wilink
Vastgoed met een optimaal rendement. Dat biedt vastgoedplanner Wilink aan onder het kwaliteitslabel Wilink Selection. Met de dubbele doelstelling als rode draad – meer conversies en een hogere naambekendheid – stippelden we een gerichte online marketingstrategie uit.