Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Kela Pharma
Een merk lanceren voor het grote publiek om het vervolgens als nichemerk top of mind te maken bij een specifieke doelgroep. Wij deden het met Folavit 0,4: een van de merken van farmabedrijf Kela Pharma. Zo pakten we de (re)branding aan.
ABB
Je klanten bedanken voor het vertrouwen en hen nog meer engageren? Voor verdeler van elektrisch installatiemateriaal ABB-Vynckier gaven we dit jaar hun vertrouwde loyalty actie een extra aantrekkelijk tintje.
Tyles
Tegelspecialist Tyles heeft er een nieuwe showroom bij. In de Superlarge showroom in Zellik vind je enkel grootformaattegels en dat is uniek in België. Om architecten, interieurdesigners en particulieren tot een bezoekje te verleiden, pakten wij groots uit.
Arega Pharma
Farmaceutisch bedrijf Arega Pharma heeft een nieuw natuurlijk voedingssupplement. Met een crossmediale campagne zetten wij het product in de markt (en in de apotheek).
Vermo Carports
Anders communiceren helpt om je brand awareness te verhogen. Vraag dat maar aan Vermo. Voor de specialist in aluminium carports, luifels en overkappingen bedachten we een communicatieconcept dat de merkbekendheid vleugels gaf.
VMA
Technische profielen zijn gegeerd en dus schaars op de arbeidsmarkt. Om medewerkers met een technische drive te rekruteren, bedachten wij een positief geladen employer branding campagne.
AEG
‘Challenge the expected’. Net zoals vorig jaar brachten wij de retail en de consument daarvan op de hoogte met promotiemateriaal voor in de winkel, op tv en online. De juiste ingrediënten voor een geslaagde verkoop!
Verhelst Group
Door de opsplitsing van de activiteiten kwamen alle bedrijven, behalve van de bouwmaterialenhandel en de transportafdeling, in de Verhelst Group terecht. Het ideale moment voor een rebranding vond CEO Johan Verhelst.
Continental Sweets
Lutti is één van de bestverkopende snoepmerken van België, maar niet het meest bekende. Met een indrukwekkende campagne op verschillende fronten zetten we Lutti als merk op de kaart. 
Vetoquinol
Als voedingssupplement voor honden had Flexadin bij dierenarts en baasje al een goeie naam. Nu biedt producent Vetoquinol het ook aan voor katten. Om dat in België en Nederland bekend te maken, lanceerden we een beestig leuke crossmediale campagne.
Mobix
Om de communicatie naar zowel huidige als toekomstige medewerkers kracht bij te zetten, koos het bedrijf voor onze ietwat gewaagde conceptuele aanpak.
Arega Pharma
Een nieuw natuurlijk voedingssupplement lanceren op de consumentenmarkt, dat vraagt om een crossmediale aanpak. En laat dat nu net op het D’M&S-lijf geschreven zijn! 
Rockfon
Rockfon, producent van akoestische plafond- en wandoplossingen. Samen met D’M&S tilde het bedrijf zijn b2b-communicatie op de Franse markt naar een hoger niveau.  
Electrolux
Electrolux helpt elke dag mensen hun verwachtingen te overstijgen met een fijne kookbeleving en een prettig huishouden. Wij werkten een employer branding campagne uit die vooral online in het oog sprong.
Rockfon
Rockfon activeert professionals in Scandinavië.
Fujirebio
Wil je in deze digitale wereld relevant blijven en nieuwe klanten aantrekken? Dan is een doorgedreven digitale strategie om je online prestaties te versterken onmisbaar. Dat begreep Fujirebio meteen.
Tyles
Merkpositie, check. Brand design, check. Brand story, check. Maar hoe bereik je nu je doelgroep? Voor tegelspecialist Tyles bedachten we een naams- en imagoversterkende campagne in een stijl die de aandacht trok.
Visser & Smit Hanab
De toonaangevende speler op het vlak van energietransitie klopte bij ons aan om zijn activiteiten in de kijker te zetten en de band met de stakeholders nog nauwer aan te halen.
Soudal
Om de mijlpaal van lijmkit Fix ALL op een originele manier in de kijker te brengen, zorgden we voor een uniek campagnebeeld met stopping power én een catchy song.
Mol CY
Hoe krijg je als groeiend technisch bedrijf je knelpuntvacatures ingevuld? Voor MOL CY ontwikkelde D’M&S een straffe employer branding campagne met een extra dimensie…
AEG
Influencer- en videomarketing, gekruid met sfeerfoto’s op social media en food blogs, bleek het juiste recept om mensen warm te maken voor culinair festival Antwerpen Proeft en de AEG Cooking Club.
AEG
Gezond koken. Met de juiste toestellen heb je dat in een handomdraai voor mekaar. Een oven met stoomfunctie is zo’n must-have voor liefhebbers van het betere kookwerk. Met Batibouw in zicht stoomden we voor AEG België een campagne klaar die deze smaakmakers van de gezonde keuken extra in de kijker zette. Ons recept?
DCA
Een sterk en betrouwbaar imago bouw je pas op als je uniform communiceert. Offline en online. Dit is hoe we het aanpakten voor DCA Woonprojecten.
PATTYN
Met zijn nieuwe productlijn zorgde verpakkingsspecialist Pattyn voor een absolute doorbraak in zijn markt. Meer dan gewone productcommunicatie, verdiende dat een strategische marktbenadering
Henco
Zijn sterk imago extra in de kijker zetten en professionele klanten nog gerichter benaderen. Vooral online. Zo gezegd, zo gedaan. Met een dynamisch contentmarketingplan en een power update van zijn concept visual springt Henco er vandaag meer dan ooit uit.
Grohe
GROHE introduceert met de Sensia Arena douche-wc een nieuwe vorm van toilethygiëne. Wij gaven die boodschap meer weerklank met een stijlvolle crossmediale campagne die een professioneel publiek én de consument moest inspireren en converteren.
Moments Furniture
Moments wil zich internationaal sterker profileren als specialist in zorgmeubilair en ontwerper van zorginterieurs. Na een strategische denkoefening, ontwikkelden we een compleet nieuw online platform met het oog op meer waardevolle bezoekers en conversies. Maar ook offline zorgden we voor de nodige ondersteuning.  
Mitsubishi Electric
De populariteit van ecologisch verwarmen & koelen stijgt en daar speelt Mitsubishi Electric graag op in. Om (potentiële) klanten wegwijs te maken in het assortiment, creëerden we een overzichtelijke infographic. Deze rolden we uit naar een beurswand voor Batibouw én een online tool die bezoekers wegwijs maakt op de website. Een knap staaltje crossmediale communicatie!
Brocom
Eind vorig jaar ontwikkelden we nog www.makelaarinverzekeringen.be, de nieuwe, gebruiksvriendelijke website voor Brocom, de organisatie achter Je Makelaar. Ter ondersteuning hiervan maakte ons online team nu ook twee lead generation tools, één voor het Autosalon en één voor op Batibouw. Het doel? Het contact stimuleren tussen (potentiële) klanten en lokale makelaars.
Victoria
Het juwelenmerk Victoria vroeg ons een nieuwe website te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk is voor de bezoekers, maar ook eenvoudig aan te passen is door Victoria zelf. D’M&S ging aan de slag en maakte behalve een nieuwe site ook een nieuw logo & huisstijl, een ‘lookbook’-video & foto’s én organiseerde het lanceringsevent van de nieuwe collectie.
Alheembouw
De website van projectontwikkelaar Alheembouw kreeg een nieuw kleedje én we maakten een corporate movie die het bedrijf op een aantrekkelijke manier in de picture zet.
GLS
Om het nieuwe merk GLS-ONE top of mind te maken, combineren we een online marketingstrategie met een nationale televisiecampagne rond de Rode Duivels.
Fujirebio
Fujirebio ontwikkelde een nieuwe test die Alzheimer in een vroeg stadium opspoort. Het healthcarebedrijf vroeg ons een online strategie uit te werken die zowel het grote publiek als de medische professionals sensibileert en activeert.
Healtech
Healtech ontwikkelt en produceert machines die de elektronische verbindingen in het lichaam herstellen en de patiënt zo genezen. D’M&S bedacht niet alleen de naam van het nieuwe bedrijf, maar werkte ook de volledige communicatie errond uit: van logo, huisstijl, website en video’s tot een creatief concept dat deze nieuwe vorm van geneeskunde uitlegt.
Poppies
Meesterbakkerij Poppies klopte aan bij D’M&S met de vraag haar website in een nieuw jasje te steken. Een opdracht die wij maar wat graag ter harte namen. Onze experts tekenden de nieuwe structuur uit en realiseerden een moderne, aantrekkelijke en performante site.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Crossmediale communicatie
Philips TV
Android, AmbiLux, AmbiLight … Dé tv bestaat niet voor Philips TV. De elektronicagigant heeft een tv voor elke doelgroep en vroeg D’M&S om zijn verschillende Facebook- en AdWords-campagnes in goede banen te leiden.
Mitsubishi Electric
Volgens Mitsubishi Electric is een warmtepomp dé oplossing voor koelen, verwarmen & ventileren en dat moet iedereen weten! Daarom ontwikkelde D’M&S een geoptimaliseerde website die de consument van naaldje tot draadje informeert over alle aspecten van de warmtepomptechnologie. Om de site extra kracht bij te zetten, maakten we ook een video én ontwikkelden we beursmateriaal voor Batibouw.
Zoute Events
Het prestigieuze oldtimerfestival Zoute Grand Prix was dit jaar aan zijn zevende editie toe. D’M&S verzorgde niet alleen opnieuw de perscommunicatie, maar nam ook de online marketing én de organisatie van het vipluik in Kortrijk voor zijn rekening.
Danilith
Bouwonderneming Danilith hanteert al ruim een jaar een nieuwe communicatiestijl. Een opgefrist design, tal van printtools, advertentie- en radiocampagnes, een huizenhoge beursstand en een gloednieuwe website later, is het tijd voor een evaluatie. Wat heeft onze performance marketing aanpak opgeleverd?
Ergodôme
Hoe kunnen we zo veel mogelijk geïnteresseerde prospects online omzetten in tevreden klanten? Dat was de vraag van Ergodôme. De specialist in ergonomische meubels klopte aan bij D’M&S en werd beloond met een conversiegedreven online marketingstrategie.
Wilink
Vastgoed met een optimaal rendement. Dat biedt vastgoedplanner Wilink aan onder het kwaliteitslabel Wilink Selection. Met de dubbele doelstelling als rode draad – meer conversies en een hogere naambekendheid – stippelden we een gerichte online marketingstrategie uit.
Gyproc
Wie de vijf basisassortimenten van Gyproc gebruikt, kiest voor een perfecte afwerking van wanden en plafonds in gipskarton. Om de doe-het-zelver daarvan te overtuigen en hem na een onlinebezoek ook echt naar de winkel te leiden, namen we hem mee op een customer journey. Geen lukraak gekozen traject, maar eentje dat de consument bewust van Awareness over Consideration naar Conversion stuurt.