Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
ABB
Je klanten bedanken voor het vertrouwen en hen nog meer engageren? Voor verdeler van elektrisch installatiemateriaal ABB-Vynckier gaven we dit jaar hun vertrouwde loyalty actie een extra aantrekkelijk tintje.
Arega Pharma
Farmaceutisch bedrijf Arega Pharma heeft een nieuw natuurlijk voedingssupplement. Met een crossmediale campagne zetten wij het product in de markt (en in de apotheek).
AEG
‘Challenge the expected’. Net zoals vorig jaar brachten wij de retail en de consument daarvan op de hoogte met promotiemateriaal voor in de winkel, op tv en online. De juiste ingrediënten voor een geslaagde verkoop!
Vetoquinol
Als voedingssupplement voor honden had Flexadin bij dierenarts en baasje al een goeie naam. Nu biedt producent Vetoquinol het ook aan voor katten. Om dat in België en Nederland bekend te maken, lanceerden we een beestig leuke crossmediale campagne.
Tyles
Merkpositie, check. Brand design, check. Brand story, check. Maar hoe bereik je nu je doelgroep? Voor tegelspecialist Tyles bedachten we een naams- en imagoversterkende campagne in een stijl die de aandacht trok.
Huntsman
Hoe geef je je bestaande productcommunicatie een boost? Hoe creëer je meer impact in een b2b-nichemarkt en maak je je doelgroepen duidelijk dat ze met jouw innovatie een stapje voor zijn?
Coopman Orona
Onderscheid je van de concurrentie, het levert je meer leads én meer awareness op. Dat is wat we ook deden voor Coopman Orona, en hun Comfortlift. Flashback naar de kindertijd!
AZ groeninge
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaal op Dag van de Wetenschap
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaalop Dag van de Wetenschap
Beaulieu
Circulaire economie of kringloopeconomie. Bedrijven kunnen er niet omheen.  Check de Rewind-campagne die we voor Beaulieu hebben uitgerold.
Mitsubishi Electric
Wie zijn energieverbruik wil terugdringen doet er goed aan duurzame technieken in zijn woning te integreren. Warmtepompen kunnen daartoe bijdragen. Wij gingen voor Mitsubishi Electric de uitdaging aan om meer awareness te creëren voor deze oplossing.
Alsan
Alsan, de badkamer-, keuken- en energiespecialist, heeft zijn klantenmagazine 'herbron.je' een update gegeven. Van een productgericht magazine transformeerden we het naar een blad waarin beleving centraal staat. Welkom in onze keuken!
AEG
Gezond koken. Met de juiste toestellen heb je dat in een handomdraai voor mekaar. Een oven met stoomfunctie is zo’n must-have voor liefhebbers van het betere kookwerk. Met Batibouw in zicht stoomden we voor AEG België een campagne klaar die deze smaakmakers van de gezonde keuken extra in de kijker zette. Ons recept?
Dibo
DiBO, dat zijn robuuste reinigingsmachines voor professionals. Belgische topkwaliteit! Het familiebedrijf wilde dat graag extra in de verf zetten en vroeg ons een krachtige beeldvorming te bedenken waarmee ze hun producten én imago konden boosten. Enter The Hulk... from Brussels.
SGS
Medicijnen ontwikkelen is een proces van lange adem. SGS Life Sciences helpt farmaceutische en biotechnologische bedrijven door klinische studies te organiseren. Maar hoe trek je daarvoor de juiste proefpersonen aan? Welkom aan boord!
Grohe
GROHE introduceert met de Sensia Arena douche-wc een nieuwe vorm van toilethygiëne. Wij gaven die boodschap meer weerklank met een stijlvolle crossmediale campagne die een professioneel publiek én de consument moest inspireren en converteren.
Daflon
Daflon 500 verlicht de symptomen van de chronische veneuze insufficiëntie. Omdat het heel wat voeten in de aarde heeft om uit te leggen wat dat precies betekent, zetten we ons beste beentje voor en ontwikkelden we een verhelderende POS-campagne voor in de apotheek.
Watts Insulation
Watts Benelux heeft een verbeterde huisstijl en daarom stak D’M&S zijn documenten in een nieuw jasje. We herwerkten verschillende productbrochures en creëerden ook andere salestools, bijv. voor de lancering van OneFlow en de herpositionering van Microflex.
Roto
Roto heeft een nieuw online loyaliteitsplatform: Rotogether. Wij ontwikkelden het platform en verzorgden de communicatie van a tot z.
Derbigum
Het vertrouwen versterken bij de consument én de dakdekker. Naamsbekendheid boosten en leads genereren. De campagne die we voor Derbigum ontwikkelden, had verschillende doelen, maar wilde toch vooral van de daken schreeuwen dat Derbigum top is.
EnergiQ
Scolarest, onderdeel van de Compass Group, beheert in België talrijke restaurants in onderwijsinstellingen, in alle netten. Meer dan lekkere maaltijden bereiden, wil het vandaag de directie, de leerlingen en hun ouders actief bewustmaken van de nood aan een gezond eetpatroon. D’M&S zette die missie kracht bij met een dynamisch en activerend online platform: EnergIQ.
Seyntex
De branding van technisch textielproducent Seyntex was toe aan een upgrade. Onze communicatiespecialisten ontwikkelden een creatieve en crossmediale marketingstrategie waarmee Seyntex zich daadkrachtig positioneert op de internationale b2b-markt.
Alheembouw
De website van projectontwikkelaar Alheembouw kreeg een nieuw kleedje én we maakten een corporate movie die het bedrijf op een aantrekkelijke manier in de picture zet.
Tupperware
Op mooie zomerdagen trok Tupperware de afgelopen jaren met de fiets naar zee. Het bekende Amerikaanse merk van plastic huishoudproducten wilde er mensen warm maken voor een frisse uitdaging.
Agfa Materials
Agfa Materials, een divisie van AgfaGevaert, pakte op de grootste PVvakbeurs in China uit met UNIQOAT, een revolutionaire backsheet voor zonnepanelen. Wij zetten de lancering van deze innovatie kracht bij met een toepasselijk conceptbeeld en een mix van communicatietools.
Belgosuc
Belgosuc produceert halffabrikaten op basis van natuurlijke suikers voor de ambachtelijke en industriële voedingsindustrie. Om klanten en potentiële leads vertrouwd te maken met zijn activiteiten en assortiment, brachten wij de printcommunicatie op smaak .
Bobbejaanland
Bobbejaanland is het plezantste land voor professionals en bedrijven. Een teambuilding, personeelsfeest of ander evenement. Het pretpark in Lichtaart mixt met plezier business en fun. Met een opvallend b2b-concept en een crossmediale mix van communicatietools zetten we dat extra in de verf.
KBC Autolease
KBC Autolease kiest voluit voor multimodale mobiliteit. Wij hielpen de autoleasemaatschappij mee de communicatie rond deze strategische koerswijziging op het juiste spoor te zetten.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Crossmediale communicatie
Dossche Mills
Hoe kunnen we onze klanten beter ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten? Dat was de vraag van de Dossche Mills. Ons antwoord? Het online bakkersplatform ‘My Dossche Mills’.Daarnaast stonden wij ook in voor het produceren van de video. Via de beursstand en een poster maakten we het online platform bekend bij het bakkerspubliek.
dossche loyalty platform
Promeco Tempcontrol
Promeco ontwikkelde een nieuwe technologie die voedsel op een bord, in een glas of kom gedurende langere tijd op de juiste temperatuur houdt. Om Tempcontrol onder de aandacht te brengen van fabrikanten van tafel- en kookgerei, ontwikkelden we een sterk conceptbeeld dat we integreerden in de website én een b2b infobrochure.
Gates
Gates, de producent van aandrijfriemen, wou zijn distributeurs laten kennismaken met een nagelnieuw product: de Quad-Power4, de eerste pasklare riem die geen onderhoud vraag. Wij leidden de communicatie in goede banen, zowel off- als online.
Imperial Meat Products
Imperial Meat Products lanceerde in de marge van Tavola, de vakbeurs voor de fijne en verse voeding in Kortrijk, zijn online platform voor de slager-vakman. D'M&S verzorgde de product launch, het volledige communicatietraject én de ontwikkeling van het webplatform.
PlasticsEurope
Hoe plaats je de afvalproblematiek op zee in de kijker tijdens een congres met deelnemers uit de hele wereld?  D’M&S ontwikkelde deze conceptvisual, tekende voor de communicatie én leidde het event in goede banen. Proper gedaan!
Gyproc
Wie de vijf basisassortimenten van Gyproc gebruikt, kiest voor een perfecte afwerking van wanden en plafonds in gipskarton. Om de doe-het-zelver daarvan te overtuigen en hem na een onlinebezoek ook echt naar de winkel te leiden, namen we hem mee op een customer journey. Geen lukraak gekozen traject, maar eentje dat de consument bewust van Awareness over Consideration naar Conversion stuurt.
Eternit
Opbouwpanelen op het dak zijn visueel storend in het straatbeeld, de geïntegreerde Solesia zonneleien en -pannen niet. Zo discreet deze esthetische oplossing is, zo opvallend is het advertentieconcept dat we voor Eternit uitwerkten.
Phoenix Contact
Een complex probleem verstaanbaar uitleggen. Het is allesbehalve een sinecure. Een kunst bijna, maar wel een waarvan wij de geheimen kennen. ‘Keep it simple’ is daar een van.
Danilith
Op een efficiënte manier nieuwe klanten overtuigen, het is de dagelijkse bekommernis van bouwbedrijf Danilith. Wij bedachten een gloednieuw concept – Home made Homes – en bepaalden de tools die tot nieuwe leads leiden.
Danilith
HeidelbergCement
Hoe motiveren we opnieuw zoveel mogelijk mensen om deel te nemen aan de Quarry Life Award? Ons antwoord? We bouwden voort op de vorige campagnes en gaven het online platform een make-over.
Quarry Life Award
Hoya
De vakopticien bedient de brildrager op zijn wenken. Om de laatste ervan te overtuigen naar de eerste te trekken, werkten we voor brillenglazenproducent Hoya een promotiecampagne uit die de verkoop fors de hoogte injoeg.
Hoya
ROCKWOOL
Een boot die onder de waterlijn naadloos overgaat in een gigantische rode ballon. Een tot de verbeelding sprekende visual illustreert perfect het lichte gewicht van de ROCKWOOL isolatieoplossingen.