Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Zanussi
Elk jaar organiseert Zanussi een live event om de nieuwigheden in zijn assortiment aan het grote publiek voor te stellen. Daarom stelden we een andere lead generation strategie voor waarin ons videoteam een belangrijke rol speelde.
VMA
Technische profielen zijn gegeerd en dus schaars op de arbeidsmarkt. Om medewerkers met een technische drive te rekruteren, bedachten wij een positief geladen employer branding campagne.
AEG
‘Challenge the expected’. Net zoals vorig jaar brachten wij de retail en de consument daarvan op de hoogte met promotiemateriaal voor in de winkel, op tv en online. De juiste ingrediënten voor een geslaagde verkoop!
ECA Med
ECA kreeg aan het begin van de coronacrisis de vraag van de overheid om chirurgische mondmaskers te maken. De nood was hoog, en dus gooide de producent van autotextiel zich mee in de strijd tegen Covid-19.
Verhelst Group
Door de opsplitsing van de activiteiten kwamen alle bedrijven, behalve van de bouwmaterialenhandel en de transportafdeling, in de Verhelst Group terecht. Het ideale moment voor een rebranding vond CEO Johan Verhelst.
Continental Sweets
Lutti is één van de bestverkopende snoepmerken van België, maar niet het meest bekende. Met een indrukwekkende campagne op verschillende fronten zetten we Lutti als merk op de kaart. 
Vetoquinol
Als voedingssupplement voor honden had Flexadin bij dierenarts en baasje al een goeie naam. Nu biedt producent Vetoquinol het ook aan voor katten. Om dat in België en Nederland bekend te maken, lanceerden we een beestig leuke crossmediale campagne.
Mobix
Om de communicatie naar zowel huidige als toekomstige medewerkers kracht bij te zetten, koos het bedrijf voor onze ietwat gewaagde conceptuele aanpak.
PATTYN
Om zich te onderscheiden in de internationale verpakkingsmarkt, ontwikkelde ons reclamebureau voor Pattyn een crossmediale campagne waarin alles draait om de klant.
Soudal
Om de mijlpaal van lijmkit Fix ALL op een originele manier in de kijker te brengen, zorgden we voor een uniek campagnebeeld met stopping power én een catchy song.
AEG
Gezond koken. Met de juiste toestellen heb je dat in een handomdraai voor mekaar. Een oven met stoomfunctie is zo’n must-have voor liefhebbers van het betere kookwerk. Met Batibouw in zicht stoomden we voor AEG België een campagne klaar die deze smaakmakers van de gezonde keuken extra in de kijker zette. Ons recept?
LVD
Metalen platen plooien, ponsen en snijden. LVD uit het West-Vlaamse Gullegem is daarin absolute wereldtop. En dat maakte de producent van plaatbewerkingsmachines in de aanloop naar de vakbeurs EuroBLECH in Duitsland nog eens fijntjes duidelijk.
Pasfrost
Oogsttijd voor Pasfrost! De producent en distributeur van diepvriesgroenten uit Passendale heeft een nieuwe website die zijn duurzame imago nog meer in de kijker zet. Op de voedselbeurs SIAL in Parijs kregen de bezoekers de primeur en maakten we ze warm met... soep.
Aminolabs
Door overnames in Duitsland en Kroatië groeide de Hasseltse hightechproducent van -sport- en gezondheidsvoeding op korte tijd uit tot een wereldspeler. Dat vroeg om een nieuwe positionering, zowel in de markt als bij de medewerkers, waarvan het aantal verdubbelde. Een uitdaging waar D’M&S graag de tanden in zette.
PATTYN
Met zijn nieuwe productlijn zorgde verpakkingsspecialist Pattyn voor een absolute doorbraak in zijn markt. Meer dan gewone productcommunicatie, verdiende dat een strategische marktbenadering
Derbigum
Het vertrouwen versterken bij de consument én de dakdekker. Naamsbekendheid boosten en leads genereren. De campagne die we voor Derbigum ontwikkelden, had verschillende doelen, maar wilde toch vooral van de daken schreeuwen dat Derbigum top is.
Victoria
Het juwelenmerk Victoria vroeg ons een nieuwe website te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk is voor de bezoekers, maar ook eenvoudig aan te passen is door Victoria zelf. D’M&S ging aan de slag en maakte behalve een nieuwe site ook een nieuw logo & huisstijl, een ‘lookbook’-video & foto’s én organiseerde het lanceringsevent van de nieuwe collectie.
Belgosuc
Belgosuc produceert halffabrikaten op basis van natuurlijke suikers voor de ambachtelijke en industriële voedingsindustrie. Om klanten en potentiële leads vertrouwd te maken met zijn activiteiten en assortiment, brachten wij de printcommunicatie op smaak .
Promeco Tempcontrol
Promeco ontwikkelde een nieuwe technologie die voedsel op een bord, in een glas of kom gedurende langere tijd op de juiste temperatuur houdt. Om Tempcontrol onder de aandacht te brengen van fabrikanten van tafel- en kookgerei, ontwikkelden we een sterk conceptbeeld dat we integreerden in de website én een b2b infobrochure.
Solvint
Het complexe dienstenaanbod van supply managementspecialist Solvint vatten in 1 helder concept. Dat was de missie die onze marketingexperts voor ogen hadden. We ontwikkelden het concept ‘unexplored potential’, dat bestaat uit 3 sterke visuals en integreerden het in de nieuwe website en offline marketingtools. Het resultaat? Een campagnebeeld dat in 1 oogopslag duidelijk maakt waar Solvint voor staat.
Greenyard
Vorig jaar vormden een aantal sterkhouders uit de Belgische groente- en fruitsector een nieuwe groep: Greenyard. De fusie was de groene draad doorheen het eerste jaarverslag dat we voor de kersverse groep ontwikkelden, in print en online.
Ergodôme
Hoe kunnen we zo veel mogelijk geïnteresseerde prospects online omzetten in tevreden klanten? Dat was de vraag van Ergodôme. De specialist in ergonomische meubels klopte aan bij D’M&S en werd beloond met een conversiegedreven online marketingstrategie.