Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
AZ groeninge
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaal op Dag van de Wetenschap
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaalop Dag van de Wetenschap
Aldi
De opening van het gloednieuwe Aldi distributiecentrum in Turnhout ging niet onopgemerkt aan de pers voorbij. We verzorgden de volledige perscommunicatie en garandeerden kwalitatieve persaandacht.
AEG
Influencer- en videomarketing, gekruid met sfeerfoto’s op social media en food blogs, bleek het juiste recept om mensen warm te maken voor culinair festival Antwerpen Proeft en de AEG Cooking Club.
Zoute Events
Het oldtimerevenement in Knokke-Heist is na negen edities uitgegroeid tot een feest van 'the good life' en trekt jaarlijks 250.000 bezoekers naar de Belgische kust. Wij zorgden ook nu (al voor de negende keer!) voor buzz in de pers.
PATTYN
Met zijn nieuwe productlijn zorgde verpakkingsspecialist Pattyn voor een absolute doorbraak in zijn markt. Meer dan gewone productcommunicatie, verdiende dat een strategische marktbenadering
Victoria
Het juwelenmerk Victoria vroeg ons een nieuwe website te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk is voor de bezoekers, maar ook eenvoudig aan te passen is door Victoria zelf. D’M&S ging aan de slag en maakte behalve een nieuwe site ook een nieuw logo & huisstijl, een ‘lookbook’-video & foto’s én organiseerde het lanceringsevent van de nieuwe collectie.
Grandeco
De feeërieke pop-upbar Treelove in Tielt was op 17 september het decor voor een dag vol fun. Onze eventplanners leidden de dag in goede banen en voorzagen kinderanimatie, foodtrucks, een fotozoektocht, een dj en meer!
AZ groeninge
AZ groeninge pakte uit met een nieuwe campus en D’M&S mocht de 3 grootse openingsevents organiseren én alle communicatietools ontwikkelen, zoals een website, uitnodigingen en registratieplatforms.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Crossmediale communicatie
BelgoControl
Het nieuwe jaar inzetten? Daar is de obligate receptie. Niet zo voor Belgocontrol. In de controletoren van de luchtverkeersleider tilden we de traditionele drink naar hogere regionen.
Ardo
Een originele locatie, een concept dat er naadloos bij aansluit en een afwerking tot in de kleinste details. Die heilige drievuldigheid zorgt voor events met de verhoopte return. Zo ook voor diepvriesgroenteproducent Ardo na ‘vier dagen in het veld’.
Ardo