Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Kela Pharma
Een merk lanceren voor het grote publiek om het vervolgens als nichemerk top of mind te maken bij een specifieke doelgroep. Wij deden het met Folavit 0,4: een van de merken van farmabedrijf Kela Pharma. Zo pakten we de (re)branding aan.
Holeki
Groothandelsbakkerij Holeki bestelde bij ons een go to market strategie met extra veel branding en tools om zijn nieuwste taartenconcept MyTarteletto te lanceren. Het online bestelplatform was de kers op de taart.
Wilo
Installateurs meer betrekken bij je merk en nieuwe gebruikers aantrekken. Voor de Belgische pompspecialist Wilo gaven we daartoe het bestaande WiloXperts online getrouwheidsplatform een make-over.
Zanussi
Elk jaar organiseert Zanussi een live event om de nieuwigheden in zijn assortiment aan het grote publiek voor te stellen. Daarom stelden we een andere lead generation strategie voor waarin ons videoteam een belangrijke rol speelde.
Arega Pharma
Een nieuw natuurlijk voedingssupplement lanceren op de consumentenmarkt, dat vraagt om een crossmediale aanpak. En laat dat nu net op het D’M&S-lijf geschreven zijn! 
Rockfon
Rockfon, producent van akoestische plafond- en wandoplossingen. Samen met D’M&S tilde het bedrijf zijn b2b-communicatie op de Franse markt naar een hoger niveau.  
Electrolux
Electrolux helpt elke dag mensen hun verwachtingen te overstijgen met een fijne kookbeleving en een prettig huishouden. Wij werkten een employer branding campagne uit die vooral online in het oog sprong.
Tyles
Merkpositie, check. Brand design, check. Brand story, check. Maar hoe bereik je nu je doelgroep? Voor tegelspecialist Tyles bedachten we een naams- en imagoversterkende campagne in een stijl die de aandacht trok.