Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Assuralia
Voor Assuralia was een hybride event dé oplossing om in 2021 toch te kunnen connecteren met zijn publiek. Wij zaten, in onze studio in Brugge, aan de knoppen van dit live gestreamde en strak geregisseerde digitaal evenement.
Cordeel
Cordeel Group NV speelt al jaren in de champions league. Het Belgisch bouwbedrijf is ‘the fastest builder of Europe’. Om verder te groeien is het op zoek naar extra personeel. Wij hielpen ‘the happiest company to work for’ met een originele employer branding campagne.
Continental Sweets
Lutti is één van de bestverkopende snoepmerken van België, maar niet het meest bekende. Met een indrukwekkende campagne op verschillende fronten zetten we Lutti als merk op de kaart. 
PATTYN
Om zich te onderscheiden in de internationale verpakkingsmarkt, ontwikkelde ons reclamebureau voor Pattyn een crossmediale campagne waarin alles draait om de klant.
Lano carpets
Tapijtproducent Lano Carpets klopte bij D’M&S aan met het oog op de wereldwijde lancering van zijn SmartStrand Forever Clean.
Visser & Smit Hanab
De toonaangevende speler op het vlak van energietransitie klopte bij ons aan om zijn activiteiten in de kijker te zetten en de band met de stakeholders nog nauwer aan te halen.
Arco
Nadat we eerder al de huisstijl hadden opgefrist, gaven we het imago van Arco, specialist in koudetechniek, een extra boost met een visueel concept dat ons inspireerde voor een coole website en een corporate movie. Dit is het verhaal van Arco.
AZ Sint-Lucas
AZ Sint-Lucas. Méer dan een plek waar men de beste zorgen krijgt. Wij zetten de hartelijke, menselijke en vertrouwde aanpak in de kijker in een corporate movie. Vanuit het perspectief van de patiënt én de werknemer.
Beaulieu
Circulaire economie of kringloopeconomie. Bedrijven kunnen er niet omheen.  Check de Rewind-campagne die we voor Beaulieu hebben uitgerold.