Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Continental Sweets
Lutti is één van de bestverkopende snoepmerken van België, maar niet het meest bekende. Met een indrukwekkende campagne op verschillende fronten zetten we Lutti als merk op de kaart. 
Vetoquinol
Als voedingssupplement voor honden had Flexadin bij dierenarts en baasje al een goeie naam. Nu biedt producent Vetoquinol het ook aan voor katten. Om dat in België en Nederland bekend te maken, lanceerden we een beestig leuke crossmediale campagne.
Lano carpets
Tapijtproducent Lano Carpets klopte bij D’M&S aan met het oog op de wereldwijde lancering van zijn SmartStrand Forever Clean.
Visser & Smit Hanab
De toonaangevende speler op het vlak van energietransitie klopte bij ons aan om zijn activiteiten in de kijker te zetten en de band met de stakeholders nog nauwer aan te halen.
Arco
Nadat we eerder al de huisstijl hadden opgefrist, gaven we het imago van Arco, specialist in koudetechniek, een extra boost met een visueel concept dat ons inspireerde voor een coole website en een corporate movie. Dit is het verhaal van Arco.
AZ Sint-Lucas
AZ Sint-Lucas. Méer dan een plek waar men de beste zorgen krijgt. Wij zetten de hartelijke, menselijke en vertrouwde aanpak in de kijker in een corporate movie. Vanuit het perspectief van de patiënt én de werknemer.
Huntsman
Chemicaliënproducent Huntsman kwam bij ons aankloppen voor de herlancering van zijn I-BOND producten. Wij fristen de communicatie op en ontwikkelden een conceptbeeld en productvideo die de ijzersterke lijm vormen in de nieuwe campagne.
PSA Antwerp
Met meer dan 3.900 medewerkers is PSA Antwerp een belangrijke werkgever in de Antwerpse haven. PSA Antwerp kwam bij ons met de vraag: hoe kunnen we de beste profielen aantrekken?
Bobbejaanland
Geen betere periode dan de zomer om er met het hele gezin op uit te trekken. Naar Bobbejaanland, bijvoorbeeld. Een aanstekelijke reclamespot op radio en tv moest jong en, vooral, oud(ers) daarvan overtuigen. Wij gaven de campagne een leuke twist.
Roto
Roto heeft een nieuw online loyaliteitsplatform: Rotogether. Wij ontwikkelden het platform en verzorgden de communicatie van a tot z.
Derbigum
Het vertrouwen versterken bij de consument én de dakdekker. Naamsbekendheid boosten en leads genereren. De campagne die we voor Derbigum ontwikkelden, had verschillende doelen, maar wilde toch vooral van de daken schreeuwen dat Derbigum top is.
Seyntex
De branding van technisch textielproducent Seyntex was toe aan een upgrade. Onze communicatiespecialisten ontwikkelden een creatieve en crossmediale marketingstrategie waarmee Seyntex zich daadkrachtig positioneert op de internationale b2b-markt.
Alheembouw
De website van projectontwikkelaar Alheembouw kreeg een nieuw kleedje én we maakten een corporate movie die het bedrijf op een aantrekkelijke manier in de picture zet.
GLS
Om het nieuwe merk GLS-ONE top of mind te maken, combineren we een online marketingstrategie met een nationale televisiecampagne rond de Rode Duivels.
Metagenics
Metagenics, wereldwijde koploper in de productie en distributie van voedingssupplementen, wou de verkoop van een van zijn producten een boost geven. CurcuDyn, een geneesmiddel zonder voorschrift dat stramme spieren, pezen en gewrichten versoepelt, kreeg een inventief campagneconcept mee.
Pauwels
En of de samenwerking tussen D’M&S, Pauwels Sauzen en wereldkampioen veldrijden Wout van Aert gesmeerd liep! De commercials die bij de start van het cyclocrossseizoen 2017 op VTM te zien waren, smaken alvast naar meer.
Healtech
Healtech ontwikkelt en produceert machines die de elektronische verbindingen in het lichaam herstellen en de patiënt zo genezen. D’M&S bedacht niet alleen de naam van het nieuwe bedrijf, maar werkte ook de volledige communicatie errond uit: van logo, huisstijl, website en video’s tot een creatief concept dat deze nieuwe vorm van geneeskunde uitlegt.
Amplifon
Gehoorspecialist Amplifon wilde het grote publiek informeren over gehoorverlies en de oplossingen die het daartoe in zijn hoorcentra aanbiedt. Wij gaven de campagne de nodige weerklank en voorzagen origineel infomateriaal.
Mitsubishi Electric
Volgens Mitsubishi Electric is een warmtepomp dé oplossing voor koelen, verwarmen & ventileren en dat moet iedereen weten! Daarom ontwikkelde D’M&S een geoptimaliseerde website die de consument van naaldje tot draadje informeert over alle aspecten van de warmtepomptechnologie. Om de site extra kracht bij te zetten, maakten we ook een video én ontwikkelden we beursmateriaal voor Batibouw.
Voka
Dat een nieuwjaarsreceptie geen verplicht nummer hoeft te zijn, bewees D’M&S Events met de nieuwjaarsdrink van Voka. We maakten er een boeiende bijeenkomst van, in een fraai kader en met een sterke boodschap in een dynamische verpakking