Tintto

Naambekendheid verhoogd
met offline en online tools

Tintto is een kwaliteitslabel voor zelfstandige interieurdecoratiezaken. Het illustreert de expertise en de professionele aanpak van de winkels. Om het label beter bekend te maken bij het grote publiek gaven we de huisstijl en het logo een nieuwe ‘decoratie’ en vertaalden we ze in een combinatie van online- en offlinetools.

Make-over voor
communicatie

In decoratiewinkels met het Tintto-label vind je alle mogelijke combinaties van muur-, raam- en vloerdecoratie. Kortom, de perfecte omkadering voor je interieur.  Die ‘merkbelofte’ pasten we toe op allerhande promotiemateriaal: van huis-aan-huis bedeelde promokrantjes tot POS-tools en baanaffiches. Een radiocampagne geeft de naambekendheid extra kleur. 

Meer traffic naar website en winkels

Uitsluitend inzetten op offline tools is niet meer van deze tijd. En dus kwam ook de website aan de beurt. Die gaven we meer inhoud door er een aparte blogsite aan te koppelen. Zo toont Tintto niet alleen zijn expertise, maar bovendien is de website nu weer search engine optimized. Het leidt tot meer onlinetraffic, en uiteindelijk ook tot meer bezoekers in de fysieke winkels.

blog.tintto.be

Met een combinatie van offline en online tools in een duidelijke huisstijl bouwen
we aan de bekendheid en het imago van merken, bedrijven en organisaties.