Wie Koddaert zegt, zegt staal. Het bedrijf is een wereldwijde autoriteit op het gebied van staalproducten. Om hun profielplaten extra in de kijker te zetten én meer leads te genereren, optimaliseerden we de webpagina en werkten we een online marketingplan uit.

 

Lead generation

Ons doel? Meer klanten aantrekken voor de tak profielplaten. Challenge accepted! We integreerden een formulier op de website waar je online een offerte kan aanvragen. Samen met duidelijke call-to-actions (CTA’s) naar dit formulier willen we de drempel voor potentiële klanten verlagen en de instroom van leads verhogen.

Frisse upgrade webpagina

Onze developers namen daarnaast de profielplatenpagina grondig onder handen zodat bouwstofhandelaars, doe-het-zelfzaken en dakdekkers er makkelijk hun weg in vinden. Met nieuwe foto’s, verbeterde copy en een frisse look-and-feel willen we hen overtuigen. Wat een (staal)plaatje!

Met duidelijke CTA’s, een frisse webpagina én online marketing gaan we voor staalharde lead generation

Sterke online activatie

Om de doelgroepen ook effectief naar de vernieuwde webpagina met offerteformulier te krijgen, zetten we staalhard in op online marketing. Onze online marketeers creëerden content voor een reeks gevarieerde social media posts. Dit voor verschillende kanalen, waaronder ook Xing (concurrent van LinkedIn), en van creatieve carrousels tot snackable movies. Bovendien adverteerden we deze posts om zo de traffic naar de website nog meer te verhogen. Tot slot lanceerden we Google tekst en display ads om online echt omnipresent te zijn. Wie zoekt, die vindt Koddaert!