Saint-Gobain Glass

Royale incentive
met koninklijke invulling

Bouwmaterialengroep Saint-Gobain blies vorig jaar 350 kaarsjes uit. Dat vierde de afdeling Glassolutions samen met enkele geprivilegieerde klanten en verdelers in Versailles, de plaats waar het allemaal begon. D’M&S Events regelde een koninklijke ontvangst.

Concept als rode draad

De 350ste verjaardag verdiende wel een extra toets. Daarom bedachten we het ‘Le Privilège Royal’ concept, een verwijzing naar de historische band tussen Saint-Gobain Glassolutions en het hof van Louis XIV. Alles ademde een royale sfeer: van de stijlvolle uitnodigingen tot de gepersonaliseerde bagagelabels, de gouden infomappen, de wervelende dinershow in de Moulin Rouge vanop de eerste rij en het copieuze ontbijt in de Napoleon-zaal van het hotel. 

Onvergetelijke incentive

De combinatie van het sterke concept met de vlotte organisatie zorgde voor een onvergetelijke belevenis. Van de catering over de limobus en de magnifieke hotelaccommodatie (nabij de Tuilerieën) tot de perfect getimede logistiek: alles was tot in de puntjes verzorgd. Het is onze manier om onze klanten te helpen hun klanten een vipbehandeling te geven.

De communicatie met sierlijke uitstraling, het royale programma en de
magnifieke hotelaccommodatie tilden de incentive naar een koninklijk niveau.