Om projectontwikkelaars te overtuigen met hen in zee te gaan, maakten we een salesbrochure voor Grando Keukens. Die belicht alle troeven van de keukenbouwer en is een handige leidraad voor een verkoopgesprek. Met dank aan de juiste content en de stijlvolle en overzichtelijke verpakking. 

Recept voor salesboost

Wat zijn de belangrijkste ingrediënten van het Grando succesrecept? Hoe kan de keukenbouwer de projectmarkt benaderen en warm maken voor een samenwerking? In overleg met de klant goten wij het verhaal – de sales pitch, zeg maar – in een aantrekkelijk ‘kookboek’. Daarin onthulden we stap voor stap ‘het recept voor de perfecte keukens’.
En of projectontwikkelaars er pap van lustten!

 

Een consistent verhaal

Het voordeel van alle troeven te bundelen in een stijlvol vormgegeven salesfolder, voorzien van mooie foto’s en content die prospecten interesseert, is dat het verkoopteam van Grando een consistent verhaal kan brengen. Het is een handige leidraad, een soort script voor het perfecte verkoopgesprek.
Door het achter te laten bij toekomstige klanten hebben die bovendien altijd de juiste informatie over de keukenbouwer bij de hand, een voorproefje dat smaakt naar meer.