Callens is specialist in warmte- en luchttechnieken voor industriële processen. Om zich daarnaast ook als groene partner in de markt te profileren en zo hun imago en brand awareness te optimaliseren, ontwikkelden we een sterk ecologisch concept.

Let’s go EcologiCal

Ons creatief team ging aan de slag en kwam tot de nieuwe conceptnaam EcologiCal, wat letterlijk staat voor ‘ecologisch’ met daarbij een knipoog naar de firmanaam Callens. We versterkten de conceptnaam met een groene DNA-streng, gebaseerd op de eerdere rebranding met DNA-concept die we voor hen uitwerkten. En groen is uiteraard dé uitgelezen kleur om sustainability te benadrukken.

Een groene update

We gaven de website een groene update zodat je als bezoeker onmiddellijk een ecologische feeling krijgt. De DNA-streng komt erin terug en naast warmte- en luchttechniek is er nu ook een eigen EcologiCal pagina. Daarin integreerden onze developers bovendien een nieuw formulier voor een ‘persoonlijke berekening’. Zo ontvangen de Callens medewerkers efficiënt informatie van potentiële klanten. Op basis daarvan bieden ze dan een geschikte EcologiCal oplossing aan, handig!

Bezoek de website

Offline uitrol

Daarnaast creëerden onze designers een sprekend conceptbeeld rond de conceptnaam EcologiCal. Met deze creatie kan Callens hun warmte- en luchttechnieken in de kijker zetten als groene oplossing. Het conceptbeeld wordt dan ook gebruikt voor verschillende offline toepassingen zoals onder andere een banner voor aan het gebouw van Callens langs de E17.

Kortom: groen, groener, groenst voor Callens!