Voor DeBa Pharma pakten we uit met een jubileumcampagne die het kwaliteitsimago en de voortrekkersrol van de producent van hoogwaardige en natuurlijke voedingssuplementen alvast heel toepasselijk in beeld zette.

 

Verjaardagscampagne

DeBa Pharma loopt al 35 jaar voorop in de ontwikkeling, verkoop en distributie van hoogwaardige voedingssupplementen en sportvoeding. Om klanten te bedanken voor hun vertrouwen en nieuwe leads te overtuigen van de meerwaarde van het uitgebreide assortiment, ontwikkelden we een visueel aantrekkelijk verjaardagsconcept.

Made in onze fotostudio

Met de pilletjes en capsules van de voedingssupplementen stelden we drie beelden samen. Made in onze fotostudio. De visuals symboliseren zo het effect van de producten. Je krijgt er energie van. Je voelt je krachtig. Dynamisch. Klaar om straffe sportprestaties neer te zetten, of gewoon sterk in het leven te staan. De slogans bevestigen dat DeBa Pharma één en al synoniem is voor kwaliteit en gezondheid.

Rollout in print

De conceptbeelden rolden we uit in tal van tools die we verspreidden via diverse media. We ontwikkelden een direct mailing, mooi verpakt in een groen blaadje om het natuurlijke karakter van de producten te accentueren. De mailing werd verstuurd naar klanten en prospecten, die zich als kleine traktatie bij hun volgende bestelling aan een mooie korting mochten verwachten. Merkimago versterken, ja maar uiteindelijk draait het toch altijd om sales genereren. En daar zal de mailing met de ‘pillenmensen’ ongetwijfeld toe bijdragen. Naast een mailing werkten we trouwens al een rist andere printtools in dezelfde stijl uit. Een overzichtsbrochure van het volledige DeBa Pharma gamma, bijvoorbeeld.

Online marketing

Om DeBa Pharma in het jubileumjaar ook online top of mind te houden, zetten onze digital marketeers hard in op contentcreatie en het versterken van de zichtbaarheid van de producent op de socials. Op LinkedIn, Instagram en Facebook posten we regelmatig berichten om de aandacht hoog te houden. Waar het kan, verwijzen we actief door naar blogs om de traffic naar de website te stimuleren. Een digitale strategie die op termijn het merkimago nog meer moet boosten. Wordt dus zeker vervolgd.