Op een efficiënte manier nieuwe klanten overtuigen, het is een dagelijkse bekommernis van elke onderneming. Ook voor bouwbedrijf Danilith. Halsoverkop starten zit niet in ons DNA en dat was bij dit project zeker niet het geval. We bedachten daarom eerst en vooral een gloednieuw concept – Home made Homes – en bepaalden dan pas de tools die tot nieuwe leads moesten leiden.

Boost voor imago en merkbekendheid 

Na een geslaagde passage op Batibouw met een opvallende beursstand, gaven we het imago van Danilith ook een stevige boost met een nationale radiocampagne met regionaal accent. Zo droegen we bij tot een verhoogde algemene bekendheid van het Home made Homes-concept. En het bleek het geschikte kanaal voor een talrijke opkomst op de opendeurdagen.

"Leads genereren met de juiste tools. Daarbij gaan we niet over één nacht ijs."

Huisgemaakte huisstijl

Nog even terug naar het begin. De eerste vraag van Danilith was een nieuw logo te ontwerpen en de huisstijl te updaten. Het brand design moest een eigentijdse uitstraling krijgen, met respect voor het verleden. Met enkele subtiele aanpassingen creëerden we een herkenbare maar frisse stijl die eenvoudig en consistent toe te passen was op alle mogelijke communicatiedragers.