Met een sterk campagnebeeld het verschil maken met de concurrentie, voor meer leads én meer awareness, niet alleen voor je bedrijf, maar ook voor je product. Dat is wat we deden voor Coopman Orona en hun Comfortlift. Flashback naar de kindertijd!

Oplossingen op maat

Het ontwerp, de productie, de installatie en het onderhoud van liften, roltrappen en rolpaden is dé specialisatie van Coopman Orona. Met Comfortlift bieden ze een oplossing voor mensen die moeilijk te been zijn. Het geeft ze de kans om letterlijk dat trapje hoger te gaan. Elke woonsituatie is nog mogelijk voor jong en oud, onder het motto ‘voor iedereen een aangepaste lift’.

Flashback met plezier

Deze ludieke campagne haalt het kind in ieder van ons naar boven. We vonden inspiratie in onze kindertijd, toen iedere deugniet wel eens de trapleuning afgleed. Gierend en brullend! Het beeld weerspiegelt dat op plezier maken geen leeftijd staat. Dankzij Comfortlift geldt hetzelfde voor het nemen van een trap, je bent er nooit te oud voor.

Crossmediaal inzetbaar

Het campagnebeeld kan op meerdere kanalen ingezet worden. Zowel in print als voor display ads en beurscommunicatie. Zelfs een uitwerking met video is mogelijk, om ze dan vervolgens online te boosten. Laat die tweede jeugd maar komen!