Een beeld dat in één oogopslag duidelijk maakt waar je als bedrijf het verschil maakt en meteen ook het product toont waarover het gaat. Wij serveerden Brady visuele communicatie van de hoogste plank.

Innovatieve speler

Brady ontwerpt, ontwikkelt en produceert totaaloplossingen voor identificatie en beveiliging. Van labels en pictogrammen tot veiligheidsproducten, printers en software. En dat wereldwijd. Met zijn expertise op het vlak van RFID-technologie onderscheidt het zich bovendien als een innovatieve speler die totaaloplossingen aanbiedt aan zijn klanten. Aan ons om die boodschap in een visueel jasje te gieten.

Uniek conceptbeeld

RFID staat voor Radio Frequency Identification en is een techniek waarbij via radiogolven data vanop afstand worden opgeslagen op en afgelezen van een chip. Die chip kan o.a. verwerkt worden in een label of tag, die je toelaat om de efficiëntie en beveiliging binnen je bedrijf te verhogen. Want met een RFID-tag geef je elke asset een unieke digitale identiteit. En wat is er unieker dan een vingerafdruk? Daarom bedachten we een conceptbeeld van een vingerafdruk opgebouwd uit labels, getekend: Brady

 

Online en offline

Het conceptbeeld vormt voor Brady een dankbare rode draad in alle communicatie rond zijn RFID-oplossingen, zowel online als offline. Daarnaast ontwikkelden ons videoteam een animatievideo waarbij de vingerafdruk beetje bij beetje wordt opgebouwd, om online ook via video de nodige aandacht te trekken. Een echte eyecatcher.