Is deelnemen aan grote publieksbeurzen of vakbeurzen vandaag nog zinvol voor bedrijven? Is het de inspanning en de investering allemaal wel waard? Wij vroegen twee van onze klanten, AEG en ROCKFON, naar hun mening.

Beursdeelname? Ja, als het past in je verhaal!

We zullen het maar direct toegeven: deelnemen aan een beurs blijft interessant voor bedrijven... zolang het past in de ruimere marketing- en communicatiestrategie.

ROCKFON gelooft net als wij sterk in 360° communicatie. Als het aansluit bij de doelstellingen blijft beurscommunicatie daarom voor hen een interessante tool. AEG waardeert het rechtstreekse contact met de klant en ziet beurzen als een uitstekend platform om met innovaties uit te pakken. Bekijk hier hun verhaal.

Haal meer uit je beursstand

Bedrijven kijken vaak op tegen de ontwikkeling van een beursstand. Maar het ontwerpen van een stand, een kolfje naar de hand van onze collega’s van Expose, is maar één aspect van een beursdeelname. Voor AEG zorgden we er ook telkens voor dat de communicatie voor, tijdens en na de beurs op punt stond. Het promotiemateriaal in de winkel, de diverse online marketing dragers, de website, de brochures en... de stand. Alle tools brachten hetzelfde verhaal. Met resultaat!