De juiste klik met Phoenix Contact

0 minuten

Hand in hand

Nabijheid, een jarenlange expertise, innovatieve oplossingen en een kwalitatief gamma. Ze zorgen voor de perfecte samenwerking – vanaf het eerste contact – tussen Phoenix Contact en de installateurs van de specialist in aansluitoplossingen. Wij vertaalden dit naar een beeld waarbij twee kabels elkaar de hand schudden. Een rake verwijzing naar de sterke band tussen de onderneming en zijn klant.

Gesmaakte activatiecampagne

Om het geheim achter die juiste klik te illustreren, goten we de USP’s in een stijlvolle brochure. Die vertrok in 4 taalversies naar installateurs in België en Luxemburg. Niet zomaar in een omslag, maar als een boxmailing met een smakelijk extraatje. Onderin de doos stak immers een chocolaatje in de vorm van de twee handen.

Dynamische animatie

Voor de QPD-connectoren realiseerden we eerder al een ludieke animatie. En ook nu weer werd het statische conceptbeeld omgezet in een dynamisch animatiefilmpje waarin de handen samenkomen en ingezoomd wordt op de sterktes van het bedrijf. Een handige tool op beurzen, voor presentaties en om te tonen op de website.

Bovenop de brochure, de mailing en het filmpje duikt de handdruk ook op in een advertentiecampagne voor België en Luxemburg.

E-mail en landingspagina

Om de service van Phoenix Contact nog meer in the picture te zetten, ontwikkelden we ten slotte ook een landingspagina. Klanten en prospecten die de ‘partnership’ e-mailing ontvingen en meer wilden weten over het engagement van Phoenix Contact vonden hier meer duiding bij de imagocampagne. Ze konden er de brochure downloaden, een filmpje bekijken en contact opnemen met ‘hun’ partner voor innovatieve aansluittechniek en industriële automatisering. Niets werd aan het toeval overgelaten om hen ervan te overtuigen dat Phoenix Contact voluit gaat voor de perfecte samenwerking.