BOSS paints trakteert het ganse gezin

Goedgevuld familieweekend

Tijdens het laatste weekend van de herfstvakantie ontving BOSS paints 87 volwassenen en 57 kinderen in het vakantiedomein Sol Cress in Spa. Daarmee wilde de verfspecialist zijn klanten bedanken voor het vertrouwen.

In de aanloop naar dit evenement konden de deelnemers op de website van BOSS paints hun voorkeuren doorgeven uit het programma boordevol activiteiten. Het leverde de ingrediënten voor een fel gesmaakt weekend. Het mooie weer deed de rest.

Voor jong…

Voor de allerkleinsten stond ons 4-koppige team van babysitters continu klaar. De Kids’ Club werd een groot succes. Terwijl de ouders overdag aan het sporten, quizzen of ontspannen waren, kon hun kroost knutselen, filmpjes kijken, spelen of kleuren. ’s Avonds waakten de babysitters op de gang terwijl de ouders de beentjes losgooiden.

Voor de oudere kinderen stonden onder meer een Kids’ Dinner met minidisco, een movie night en zelfgemaakte pizza’s op het programma. Op zondag sloten we af met workshops per leeftijd: stokpaardjes maken voor de kleuters, T-shirts schilderen van 6 tot 10 jaar en graffiti spuiten voor de stoere tieners.

… en oud

Het programma voor de volwassenen was minstens even aantrekkelijk.

Voor de sportievelingen was er een nachtelijke dropping en een uitdagende mountainbiketocht. De nutteloze kennisquiz en de Adventure Day & Team Challenges op zaterdag versterkten dan weer het groepsgevoel. Kaartlezen, muurklimmen, boogschieten, krattenstapelen (tot 7 m hoog!), een balkenbrug en een levensgrote Mikado. Alle talenten kwamen aan bod.

Voor de feestvierders en levensgenieters waren er respectievelijk een dansfeest (tot in de late uurtjes) en een luie zondagmiddag in de beroemde thermen van Spa. Voor het bezoek aan het stadscentrum hadden we overigens een handig bundeltje samengesteld. De lokale rommelmarkt bleek alvast een voltreffer.

Maar niet alleen de activiteiten werden gesmaakt. Ook het 3-gangendiner op zaterdag, bereid onder toezicht van onze F&B manager. Hij zorgde voor de final touch. De gepersonaliseerde placemats op de tafels en bloemetjes en kaarsen zorgden dan weer voor de BOSS paints toets. Voor elke dag een andere kleur!

Aan alles gedacht

Kortom, D’M&S Events had oog voor het kleinste detail. Van het gepersonaliseerde programma over de rugzakjes met water en krachtvoer voor tijdens de dropping tot de communicatie via WhatsApp (op het domein was overal Wi-Fi). Wist je trouwens dat we met niet minder dan 2 kleine vrachtwagens naar de Ardennen reden?

Meer over dit familieweekend leest u binnenkort in Update Magazine.