De sleutel tot personalisatie is data. Targeten van het juiste publiek, met de juiste boodschap, op het juiste moment hangt daarvan af. Hoe meer data je hebt over je potentiële klant, hoe beter je je boodschappen kan afstemmen om te matchen met de specifieke noden en interesses van je doelgroep.
Maar wat als je niet weet wie de bezoekers van je website zijn?

 

Leer alles over de intenties en voorkeuren van de onbekende gebruikers van je website, en personaliseer zo ervaringen die actie stimuleren.

Ontdek in onderstaande video hoe anonymous tracking jou de kaarten in handen geeft als onderliggende kracht voor je sales en marketing.

Van het analyseren en monitoren van je data tot gerichte remarketing, content op maat van je doelgroep en een overzicht van alle bedrijven die op je website surfen.

Hoe je dit efficiënt inzet voor lead generation en sales enablement? Ontdek hier meer over anonymous tracking en onze persoonlijke aanpak.

Wist je dat

Als je niet weet wie de bezoekers van je website zijn, loop je veel data en potentiële klanten mis. Een kleine troost: de gemiddelde website laat zo’n 98% van zijn bezoekers door de mazen van het net glippen... Hoe je die data, zelfs zonder voorgaande conversie, toch zichtbaar kan maken? Well hello anonymous tracking! Het is en wordt steeds meer een onmisbare tool om leads te genereren, je marketing beter te organiseren en te personaliseren en je salesteam goed voorbereid de baan op te sturen.