AEG heeft de smaak te pakken. Nadat het eerder al influencer marketing inzette om zijn stoomovens te promoten (check!), liet het nu enkele goed gekozen influencers los op twee nieuwe producten.
AEG heeft de smaak te pakken. Nadat het eerder al influencer marketing inzette om zijn stoomovens te promoten (check!), liet het nu enkele goed gekozen influencers los op twee nieuwe producten.
Zoals Sofie Dumont en enkele micro influencers het juiste profiel hadden om hun foodie volgers warm te maken voor de AEG stoomovens, zo hadden we voor de promotie van de AEG AutoDose wasmachine en de ultrasonic vlekkenpen ook weer een fijne selectie klaar. Onder andere @glam_by_eefje, @liesellove, @funmomlife en @valerie_et_juliette gingen creatief aan het werk met de juiste content.
De juiste selectie influencers voor de nieuwe producten van AEG
Via Instagram Stories, posts en vlogs op hun Facebook en Instagramkanalen lichtten zij de mogelijkheden en voordelen van de twee producten toe. In hun eigen stijl. Geloofwaardig. En met een vriendelijke call to action naar hun volgers om de AEG website te bezoeken of in de winkel te informeren naar de AutoDose wasmachine en de ultrasone vlekkenpen.
Instagram, Facebook, vlogs, blogposts & productreviews - elke influencer zette z'n eigen kanalen in.
Contacteer ons en wij helpen je graag een succesvolle influencer marketing campagne op te zetten.