30seven® maakt zijn webshop hot

Aantrekkelijke webshop

Om de visie van 30seven® in het webdesign en het development te verweven, staken de webdesigners, developers en contentmarketeers van D’M&S Online het e-commerce platform in een passend jasje. We voorzagen de webshop van een heldere back-office, maakten de site mobile responsive, bouwden de navigatiestructuur logisch op voor een maximale usability en gaven de content een SEO update. Kwestie van de site hoger te laten scoren in de zoekmachines en meer bezoekers naar de webshop te trekken.

Customer centric

Voor dit project hanteerden we een doorgedreven customer centric aanpak met het oog op een optimale vindbaarheid in Google en co. Net zoals de kwaliteitsvolle thermische kledij van 30seven®, kreeg het e-commerce platform een duurzame basis. De search engine geoptimaliseerde teksten werden pas na een uitgebreide keyword analyse in de site geïntegreerd, in vier talen: van blog tot productcontent. Het e-shopplatform is daarmee perfect vindbaar voor klanten in heel Europa.

In combinatie met een aangepaste content marketing vinden klanten in de webshop ook heel makkelijk wat ze zoeken. De 30seven® oplossingen worden logisch en helder aan de potentiële bezoekers gepresenteerd. Skiërs, motorliefhebbers, fietsers, paardenliefhebbers … Ze weten meteen waar ze moeten zijn om comfortabel en warm te sporten of buiten te werken.

De website kreeg ten slotte een responsive design met een gebruiksvriendelijke interface. Het platform is vandaag dus door iedereen altijd en overal eenvoudig te raadplegen op tablet en smartphone.

Drupal commerce

En dan nog dit: om de online verkoop vlot te laten gebeuren, integreerden we Drupal Commerce in het platform. Het e-shopplatform wordt hierdoor een krachtige en uiterst flexibele e-commerce toepassing. Dé tool bij uitstek om een product als 30seven® efficiënt bij een groter publiek te verspreiden en klanten warm te maken voor outdoor thermokledij.