De verpakking is het gezicht van je merk en geeft je de kans om te tonen waar het voor staat. Je onderscheidt jezelf van de andere producten op het schap of in de webshop. Maar hoe begin je eraan? Wat is een goede verpakking? Hoe verleid je de klant met pakkende kleuren, sprekende beelden en duidelijke productinfo? Onze packaging designers hebben het antwoord.

Let's work together

Expertise en know-how

Onze packaging designers beschikken over een jarenlange ervaring in het ontwerpen van verpakkingen en winkelpromotiemateriaal voor allerlei toepassingen en markten. Of je nu een sleeve, label, peel-off label, shrinkfolie, doos of opdruk wil laten ontwerpen. Een verpakking voor een voedingsproduct of voedingssupplement. Een display. Wij staan klaar om je te helpen om jouw verpakking de uitstraling te geven die jij wenst.

De juiste merkbeleving

Een goede eerste indruk maken en je product laten opvallen. Dat is ook voor een verpakking of POS-materiaal cruciaal. Daarom geven we onze creaties altijd de juiste merkbeleving, in lijn met jouw merkidentiteit. Wil je een high-end of budgetvriendelijke look-and-feel? Een stijl die perfect beantwoordt aan je huisstijl of die from scratch is ontworpen? We bekijken het samen met jou.

Food

Je verpakking of display een smakelijk verhaal laten vertellen? We integreren de USP’s van je product in een uniek, verleidelijk en overtuigend design. Met oog voor detail en esthetiek. Zo bieden we je doelgroepen al een onvergetelijke ervaring nog voor ze jouw product geproefd hebben. Door de juiste combinatie van visuele elementen, kleuren, informatie en typografie trekken onze creaties direct de aandacht en brengen ze jouw boodschap perfect over.

Drinks

Fles, etiket, shrinksleeve, … Bij het vormgeven van een drankverpakking houden onze packaging designers rekening met alle mogelijke aspecten en elementen die de uitstraling van jouw product naar een hoger niveau kunnen tillen. Vaak een hele uitdaging omdat ook de verplicht te vermelden wettelijke informatie mee het design zal bepalen. Maar ook daar weten we raad mee.

Beauty

Verpakkingen voor schoonheids- of verzorgingsproducten moeten bij uitstek een aantrekkelijk en verleidelijk karakter hebben. Of je nu hip en trendy bent of eerder klassiek, maar nog altijd wel classy en tijdloos. Of je nu mikt op een jong of ouder publiek. De verpakking moeten je merkidentiteit bevestigen en rimpelloos aan de verwachtingen van je doelgroepen beantwoorden, en die liefst overstijgen. Onze packaging designers weten hoe ze met een inspirerende en informerende verpakking mensen kunnen raken.

Pharma

Farmaceutische verpakkingen en POS-materiaal zijn streng gereguleerd, maar dat neemt niet weg dat er nog ruimte is voor creativiteit. Je moet alleen binnen de lijnen blijven van wat de wet voorschrijft. Daarbij moet je een duidelijk onderscheid maken tussen medicijnen en OTC-producten, zoals voedingssupplementen. Onze packaging designers hebben de ervaring en denken graag met je mee over hoe jouw product met de juiste boodschap en in de juiste vorm in de (online) apotheek kan shinen.

DIY & FMCG

Haast alles wat verkocht wordt in de winkel, is op de een of andere manier gebrand. Hetzij met een klein, subtiel vormgegeven etiket, hetzij volledig rondomrond verpakt in een doos. Ongeacht de toepassing, het materiaal en de beschikbare plaats, hebben onze packaging designers de ervaring om de boodschap en het merkimago altijd weer op een opvallende, herkenbare én correcte wijze te vertalen in verpakkingen of displays die mensen niet onberoerd laten.