Als gerenommeerd full-service HR-adviesbureau wil Hudson zich blijven onderscheiden in de markt. Met ‘Tools for Talent’ helpt het bedrijven en HR-teams een beter inzicht te krijgen in hun kandidaten. Samen gingen we aan de slag, wat resulteerde in een ijzersterk concept.

Heldere visie

Al bijna 40 jaar is Hudson een integere en loyale HR-partner en willen ze met hun expertise kandidaten en organisaties helpen. Om een scherper inzicht te krijgen in de ideale kandidaat, zet Tools for Talent van Hudson in op gerichte assessment tools, op vlak van persoonlijkheid, motivatie, redeneervermogen en gedrag. Zo kijkt men verder dan enkel een CV. Daar wisten we bij D’M&S wel raad mee.

Krachtig concept

Om deze expertise krachtig in de markt te zetten, kwamen onze visuele conceptbedenkers met een helder en voor zich sprekend conceptbeeld. Een tablet voor het hoofd van de kandidaat zorgt voor een scherper en diepgaander zicht op de persoon in kwestie. Wat uiteindelijk ook de bijhorende slogan werd: for a sharper view. Van focus gesproken.

Eenduidig verhaal

In een volgende fase gaven onze designers het concept verder vorm. We namen onze concepttablet bij de hand en hielden het voor de bestaande salespresentatie van Hudson. Na een grondige analyse werd de presentatie volledig op maat van de klant vormgegeven. Zo wordt een eenduidig verhaal gebracht. For sharper communication.

Communicatieve website

Als kers op de HR-taart, ontwikkelden onze developers een gebruiksvriendelijke en visueel sterke website.  Het bewegende headerbeeld zorgt voor een dynamische touch, terwijl via de gestructureerde navigatie gemakkelijk naar alle nodige informatie en contact kan gezocht worden.