De vakopticien bedient de brildrager op zijn wenken. Om de laatste ervan te overtuigen naar de eerste te trekken, werkten we voor brillenglazenproducent Hoya een promotiecampagne uit die de verkoop fors de hoogte injoeg. Het onweerstaanbare aanbod was er al, maar de verleidelijke communicatie lokte de consument ook echt naar de opticien.

Promomateriaal dat aanzet tot actie

Hoya wilde de actie maximale bekendheid geven bij het grote publiek, in de hoop dat ze ook effectief tot actie leidde. En zo geschiedde. Personaliseerbare advertenties, huis-aan-huisbedeelde brochures, een Facebook-banner, point of salestools. Ook de campagnewebsite werd aangepast met gerichte call to actions. Stuk voor stuk hielpen ze om de brildrager te verleiden voor een bezoekje aan de opticien.

Aantrekkelijke look,
aantrekkelijk aanbod

Een belangrijke rol was weggelegd voor de verleidelijke campagnevisual. In combinatie met de slogan benadrukte die dat de vakopticien 100% de juiste keuze is. Het ganse jaar door, maar zeker tijdens de promoactie. Met aantrekkelijke campagnes slagen we er zo in merken net dat tikje meer aantrekkingskracht te geven.