Hoe kunnen we zo veel mogelijk geïnteresseerde prospects online omzetten in tevreden klanten? Dat was de vraag van Ergodôme. De specialist in ergonomische meubels klopte aan bij D’M&S en werd beloond met een conversiegedreven online marketingstrategie. Met een nieuwe 100% actiegerichte website als centraal onderdeel.

Overtuigen met expertise

Niet de producten staan centraal in de nieuwe website, wel de expertise van Ergodôme. Met videotestimonials en informatieve artikels worden antwoorden geboden op vragen als ‘Een harde of zachte matras?’ of ‘Hoe pak ik rugproblemen aan?’. Het maakt de bezoeker meteen duidelijk dat hij aan het juiste adres is. Het filmpje op de homepage is zo de perfecte binnenkomer om de site verder te ontdekken.

Uitbreiding met webshop

De website ontwikkelden we zoals steeds met de Drupal opensourcetechnologie. Daardoor konden we er in een tweede fase eenvoudig een e-commercemodule in integreren. Eenmaal de adviesronde achter de rug, kan de prospect nu meteen overgaan tot een effectieve aankoop. Een one-stop-shop dus.

Webshop

Inhouse videoproductie

Ook de volledige productie van de videotestimonials namen we voor onze rekening. De professionele foto’s op de nieuwe site zijn dan weer van onze huisfotograaf. Op die manier kreeg Ergodôme een totaalpakket in handen om online leads te genereren en te verzilveren.

Met de doordachte plaatsing van call to actions en relevante content geven we de conversie een flinke boost.